Gå til innhold

København - Dublin med SAS - hvilken flytype?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neste fredag skal jeg reise med jobben på weekendtur til Dublin fra København med SAS SK2541.

Hvilken flytype er det som trafikkerer denne strekningen?

Kanskje 737-700?

Gleder meg til å besøke Dublin [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

[ 16-02-2002: Endret av: Baard Christensen ]

Skrevet

Jeg har akkurat kommet igjen fra en reise til Dublin. Jeg reiste med et 737 fra Vigra til Gardermoen. Deretter fulgte neg et 737-400 til København. Så dro jeg derifra med et 737-700 igjen til Dublin [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Skrevet

quote:

Opprinnelig postet av Werner Rafteseth:

Jeg har akkurat kommet igjen fra en reise til Dublin. Jeg reiste med et 737 fra Vigra til Gardermoen. Deretter fulgte neg et 737-400 til København. Så dro jeg derifra med et 737-700 igjen til Dublin [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Det er samme turen som jeg tar tenker jeg....bortsett fra at jeg ikke starter på Vigra [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Tok turen i dag med FS2002, CPH til Dublin på VATSIM-serveren, ca 2 timer tok det og masse trafikk på veien.

Passerte over Manchester og det er vel riktig rute mot Dublin.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...