Petter Knutsen Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Kl. 13:55 kom en svær 4 motors fugl over hodet mitt på vei til Flesland. Så litt ut som en 747 men grunnet lavt skydekke fikk jeg ikke sett ordentlig. I'm off! Kan noen være så grei å prøve å finne ut avgangstid og sende infoen på en sms til meg? tlf. 95 98 98 08 Takker. Hilsen Petter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Nå har ikke jeg sjekket i selv dag. utrolig nok ser det ut til at det er for mye gåke til at BTs web-cam forklarer noe, men jeg gjetter på at det bare er en AN124. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Uff ja, er fælt med masse gåke :grin: Var nok en 124.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Nå har ikke jeg sjekket i selv dag. utrolig nok ser det ut til at det er for mye gåke til at BTs web-cam forklarer noe' date=' men jeg gjetter på at det bare er en AN124. [/quote']Gåke kan være veldig irriterende! Fint om noen får bilder! Håper det går bra:) Tenker at gåken ikke lar dere se så mye.. Men ville vært koslig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Ericsson Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hmm, så sikkert samme fly her isted rett før kl 15.00. Så ut som det kom fra sør og tok en stor sving før den skulle lande mot sør. Synes den ligna en A340 jeg, men uansett, hadde 4 motorer, det er jeg sikker på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Har fått vite at det skal ha vert en 707 fra NATO Som holdt på med T/G. og så vidt meg bekjent skulle den overnatte til imorgen RETTELSE.. BOEING 707 :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hehehe.. 707 var noe annet ja :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Ericsson Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 707 virker sannsynlig ja. Så litt vel slank ut til å være en An124. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Boeing 707-320C TCA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Knutsen Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Bilder er på vei. Fikk knipset en god del men grunnet vanskelige lysforhold ble ikke alt like bra. Her er flyinfo: Boeing 707-307C(TCA) Reg. LX-N 19997 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Ble de bra i all denne Gåken da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Nå har ikke jeg sjekket i selv dag. utrolig nok ser det ut til at det er for mye gåke til at BTs web-cam forklarer noe' date=' men jeg gjetter på at det bare er en AN124. [/quote']Gåke kan være veldig irriterende! Fint om noen får bilder! Håper det går bra:) Tenker at gåken ikke lar dere se så mye.. Men ville vært koslig Det var da fælt da? Som flere alt har sagt var det en 707 som var der, desverre så var det bare hverdagskost igjen når jeg kom meg opp dit. Edit: med fare for å virke hårsår, du har altså ikke noe bedre å komme med enn å gjenta andres observasjoner Even? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Nei har desverre ikke det. Ble kansje litt mye :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Men god humor har dere i det minste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Ja, har vi det? :grin: Eller er det en litt irriterende dårlig humor? Jeg har typisk one-of-a-kind humor.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.