Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du kan ikke legge ut linken direkte til den saken da er du snill. Var jo ingen søkefelt å se men ei laaaaaaang rekke med andre mindre uinteresante saker. Er mer enn nok møkkalei av hijab, hallal og fandens oldemor da skjønner du :D

Skrevet

At en avspiller må "buffre" er vel ingen nyhet? :grin:

Innslaget starter på 13:20.

Skulle gjerne sett mer av hvilke muligheter man har i simulatoren, samt en kort beskrivelse av hvor mange arbeidstimer som er lagt i dette prosjektet. God publisitet i det lokale distrikt. :)

Skrevet

Det er bare fantasien som setter begrensninger for mulighetene her. Det har blitt brukt ett par tusen timer på denne siden vi startet opp for 1,5 år siden.

Den er nå åpen for alle som er interesserte i å leie denne. Det er bare å ta kontakt.

Skrevet

Meget bra!!

Til sommeren kan alle prøve denne sier dere. Hva pris snakker vi om, samt hvordan går vi/jeg frem om jeg ønsker en tur.Er 2-3 voksne gutter som ønsker noen timer i 737 NG maskinen deres.

( vi har MANGE timer som 737 piloter i FS :cool:)

Skrevet

Dere trenger ikke å vente helt til sommeren. Den er åpen for utleie nå også. Det er bare å sende en mail til meg eller ringe for å avtale tid. Prisen er kr 500,- for en person pr. time, eller kr 600,- for 2 personer pr. time (da blir det 300 på hver).Tlf Espen 98245538 eller Frode 40201701

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...