Andrew Thomsen Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Spanderer et stk høyoppløst bilde av oppgradert terminal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Nice, FSX eller FS2004? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Andrew er FSX all the way, NO FS9 at his place Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Flott arbeid, Andrew ser også at du bruker mytrafficx også :sick: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Hehe, nei, det er Ultimate Traffic FSX. Ikke perfekt, men godt nok inntil versjon 2 av UT kommer. Venter på den, orker ikke tanken på å kompilere hvert flyselskap i store deler av Europa og USA med WOAI. Feilene jeg opplever med UT er feil ruter her og der, for tidlig skifte til low-poly modeller, og mangel på enkelte cargo fly, som for eksempel KAL 747-200. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Godt arbeide Andrew.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Eneste jeg er misførnøyd med, er at jeg ikke satte på treplatene fra starten av...tok jo bare noen minutter :cry: Link til update: http://www.flightsim.no/cgi-bin/file/update1.cgi?ID=3971 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.