Gå til innhold

ENGM og AI traffic


Anbefalte innlegg

eeeeh nei. Bare.... nei...

 

1. Spanair flyr ikke til OSL

2. Lufthansa har ikke A380

3. Lufthansa vil aldri komme med A380 til OSL

4. OSL vil ikke være tilpasset A380

5. Air France CARGO?!?!?!?! Nei takk

6. Det er alt for mange GODE AI pakker ute til at dette er noe vits. Bruk heller WOAI!

 

1. Ble litt negativt her?

2. Syns denne er flott jeg! Hadde jeg hatt FSX som jeg brukte, skulle jeg hatt denne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Hold kjeft hvis du skal være negativ.

 

Dra deg til faens hvis du mener at folk ikke kan få si det de mener her.

Mannen spurte jo rett ut på förste post hva folk synes, å da har Tom Arne all rett til å åpne munnen. Forresten, pass munnbruken din neste gang. Ble rikelig forbanna av den derre drittunge kommentaren din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Hold kjeft hvis du skal være negativ.

 

Dra deg til faens hvis du mener at folk ikke kan få si det de mener her.

Mannen spurte jo rett ut på förste post hva folk synes' date=' å da har Tom Arne all rett til å åpne munnen. Forresten, pass munnbruken din neste gang. Ble rikelig forbanna av den derre drittunge kommentaren din. [/quote']

 

Det jeg mener er at han bare hadde negative ting å si. Og hvis han skal ta en slik negativ tone som han tok, så er det bare å endre ting.

 

Når det kommer til det andre, så trenger du ikke å bruke ord som "faens". Det finnes mange andre ord i mitt vokabular som kan utrykke det samme.

Skal JEG passe munnbruken min? Så vidt jeg veit så er det ikke jeg som banner og tar en frekk tone. Snakket jeg til deg? Nei! Og hvis jeg er en "drittunge", så er ikke det ditt problem om jeg ikke tar feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eeeeh nei. Bare.... nei...

 

1. Spanair flyr ikke til OSL

2. Lufthansa har ikke A380

3. Lufthansa vil aldri komme med A380 til OSL

4. OSL vil ikke være tilpasset A380

5. Air France CARGO?!?!?!?! Nei takk

6. Det er alt for mange GODE AI pakker ute til at dette er noe vits. Bruk heller WOAI!

 

Nei. Dette var første versjon bare for å se hvordan det funket. Jeg ville ha noe for bare Norge, ikke miksing overalt. Og mer 'real' blir det når jeg er ferdig. Egentlig kan du bare dra dit peppern gror.

 

 

Mvh Nils

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spanair flyr ikke til OSL, riktig, men det er en

fly-SIMULATOR som simulerer den virkelige verden.

lufthansa har ikke 380 men det er fordi 50 kansje andre bestilte samme type fly! prøv og lag det selv i løpet av 2,5 år og lever det til alle de som bestilte!

 

en nagativ tone er jo greit med det men spanair ti OSL kan godt skje vis de tar initsjativ og flyr dit!

 

air france cargo eller hva det var kan komme til OSL en eller annen gang hvis det skjer no`.

 

kansje du burde sjekke litt hvor mange gate det er å stille det inn senere men DEN flyplassen kunne jeg tenkt å ha i min flightSIM!

 

og forresten Tom, gardermoen kan godt ha en a380 på besøk hvis den parkerer og en heavy gate kan fort bli laget til litt større fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha, merkelig nok, så har jeg assignet 'cargo' i aircraft.cfg, så det var litt rart at de poppet opp på stand noenogførti. Men som sagt, dette er et lite hobby prosjekt og noe jeg koser meg med, så jeg skal se om jeg ikke får det til. Jeg har også en del MIL fly med gode framerates som jeg tenkte å legge inn etterhvert. Kommer nok til å poste litt mer her.

 

Mvh Nils

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...