Nils Erik Eriksen Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 hei, har laget meg en liten AI pakke m/installer for kun Norge (når jeg ikke fly på Vatsim), siden det er her jeg flyr mest. Hva synes dere, ble dette i meste laget? for mange fly? Mvh Nils Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simon seim Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 jeg synes det var dritbra! kansje litt for mange "store" fly der. men du burde likevel ha 2-3 fly som takser om gangen ikke mye mer. og a380`n kommer vel ikke så ofte så du burde vel ha sånn 10% sjangse for at den kommer hver måned Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Erik Eriksen Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Tusen takk for tilbakemelding Simon, ja, jeg skal justere litt på både gates, taxi og 380'en, god ide! mvh Nils Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arne Johansen Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 eeeeh nei. Bare.... nei... 1. Spanair flyr ikke til OSL 2. Lufthansa har ikke A380 3. Lufthansa vil aldri komme med A380 til OSL 4. OSL vil ikke være tilpasset A380 5. Air France CARGO?!?!?!?! Nei takk 6. Det er alt for mange GODE AI pakker ute til at dette er noe vits. Bruk heller WOAI! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 eeeeh nei. Bare.... nei... 1. Spanair flyr ikke til OSL 2. Lufthansa har ikke A380 3. Lufthansa vil aldri komme med A380 til OSL 4. OSL vil ikke være tilpasset A380 5. Air France CARGO?!?!?!?! Nei takk 6. Det er alt for mange GODE AI pakker ute til at dette er noe vits. Bruk heller WOAI! 1. Ble litt negativt her? 2. Syns denne er flott jeg! Hadde jeg hatt FSX som jeg brukte, skulle jeg hatt denne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Dette syns jeg så bra ut! gjerne en pakke som er litt mere korrekt:) men ingen grunn til panikk fordi det er en A380 der.. Likte det veldig bra hvis den blir litt mere riktig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Mathisen Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 1. Hold kjeft hvis du skal være negativ. Dra deg til faens hvis du mener at folk ikke kan få si det de mener her. Mannen spurte jo rett ut på förste post hva folk synes, å da har Tom Arne all rett til å åpne munnen. Forresten, pass munnbruken din neste gang. Ble rikelig forbanna av den derre drittunge kommentaren din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 1. Hold kjeft hvis du skal være negativ. Dra deg til faens hvis du mener at folk ikke kan få si det de mener her. Mannen spurte jo rett ut på förste post hva folk synes' date=' å da har Tom Arne all rett til å åpne munnen. Forresten, pass munnbruken din neste gang. Ble rikelig forbanna av den derre drittunge kommentaren din. [/quote'] Det jeg mener er at han bare hadde negative ting å si. Og hvis han skal ta en slik negativ tone som han tok, så er det bare å endre ting. Når det kommer til det andre, så trenger du ikke å bruke ord som "faens". Det finnes mange andre ord i mitt vokabular som kan utrykke det samme. Skal JEG passe munnbruken min? Så vidt jeg veit så er det ikke jeg som banner og tar en frekk tone. Snakket jeg til deg? Nei! Og hvis jeg er en "drittunge", så er ikke det ditt problem om jeg ikke tar feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Erik Eriksen Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 eeeeh nei. Bare.... nei... 1. Spanair flyr ikke til OSL 2. Lufthansa har ikke A380 3. Lufthansa vil aldri komme med A380 til OSL 4. OSL vil ikke være tilpasset A380 5. Air France CARGO?!?!?!?! Nei takk 6. Det er alt for mange GODE AI pakker ute til at dette er noe vits. Bruk heller WOAI! Nei. Dette var første versjon bare for å se hvordan det funket. Jeg ville ha noe for bare Norge, ikke miksing overalt. Og mer 'real' blir det når jeg er ferdig. Egentlig kan du bare dra dit peppern gror. Mvh Nils Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simon seim Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 spanair flyr ikke til OSL, riktig, men det er en fly-SIMULATOR som simulerer den virkelige verden. lufthansa har ikke 380 men det er fordi 50 kansje andre bestilte samme type fly! prøv og lag det selv i løpet av 2,5 år og lever det til alle de som bestilte! en nagativ tone er jo greit med det men spanair ti OSL kan godt skje vis de tar initsjativ og flyr dit! air france cargo eller hva det var kan komme til OSL en eller annen gang hvis det skjer no`. kansje du burde sjekke litt hvor mange gate det er å stille det inn senere men DEN flyplassen kunne jeg tenkt å ha i min flightSIM! og forresten Tom, gardermoen kan godt ha en a380 på besøk hvis den parkerer og en heavy gate kan fort bli laget til litt større fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 4. OSL vil ikke være tilpasset A380 Det har faktisk vært A380 på OSL... Fine pakke Nils! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Veldig bra! Derimot er det fint om Cargo fly havner pâ cargo parkering og litt mer korrekt, men fortsatt bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Erik Eriksen Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Takk skal dere ha, merkelig nok, så har jeg assignet 'cargo' i aircraft.cfg, så det var litt rart at de poppet opp på stand noenogførti. Men som sagt, dette er et lite hobby prosjekt og noe jeg koser meg med, så jeg skal se om jeg ikke får det til. Jeg har også en del MIL fly med gode framerates som jeg tenkte å legge inn etterhvert. Kommer nok til å poste litt mer her. Mvh Nils Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Tøffe tak i AI bransjen skjønner jeg :whistle: Holder på å omprogrammere ENGM parkeringer, men jeg har nettopp reinstallert, så det vil ta litt tid før det lastes opp. Ikke avliv hverandre i mellomtiden, da :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.