Gå til innhold

LN-NFB og LN-MTP

Anbefalte innlegg

Vel, så kunne jeg ikke vente på Carenado. Jeg har nå laget en blank template for å kunne painte norske liveries på den siste 172 modellen, som kom fra Carenado for et par uker siden. Denne gangen har ikke Carenado hatt tanke for paintere når de legger opp teksturene til modellen. Den er faktisk blitt ganske komplisert å painte, så vi får se hvor mange liveries jeg orker å lage :confused:

De 2 skyhawkene til BAK som havarerte med få måneders mellomrom i 2005, er på det nærmeste klare. Jeg har paintet en god del mer enn bare utsiden, og gjett hvem det er som flyr dem.... :grin:

nfb1.jpg

nfb3.jpg

nfb4.jpg

nfb5.jpg

nfb6.jpg

nfb9.jpg

nfb7.jpg

nfb8.jpg

nfb10.jpg

nfb11.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker begge to! :grin:

Det hadde gjerne ikke vært så dumt med en liten innføring i hvordan det er å repainte - og en tur til Bodø hadde jo ikke vært så dumt ;)

Vel akkurat nå er jeg innesnødd og kommer ikke ut av carporten engang...... :sleep:

Det er ikke bare i virkeligheten at det er full vinter i Bergen. Jeg har kjøpt et lite addon (Samoshin NW Winter - omtalt i en post tidligere i uken) som gir mye mer følelse av vinter - både i FSX og FS9. Noe av dette sees på det første bildet som er tatt på Flesland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På spørsmålet ditt helgarderer jeg med enten Petter Stordalen eller Gunnar van der Meeren. smile

Takker Halvdan.....artig å bli sammenlignet med Petter Stordalen! :grin:

Dette var mer gjort i en spøk. Det er ikke så lett å få det til å ligne når modellen ikke har ansiktsformen min..... :confused:

....Men jeg fikk nå en god latter.... :sick:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...