Gunnar van der Meeren Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Vel, så kunne jeg ikke vente på Carenado. Jeg har nå laget en blank template for å kunne painte norske liveries på den siste 172 modellen, som kom fra Carenado for et par uker siden. Denne gangen har ikke Carenado hatt tanke for paintere når de legger opp teksturene til modellen. Den er faktisk blitt ganske komplisert å painte, så vi får se hvor mange liveries jeg orker å lage :confused: De 2 skyhawkene til BAK som havarerte med få måneders mellomrom i 2005, er på det nærmeste klare. Jeg har paintet en god del mer enn bare utsiden, og gjett hvem det er som flyr dem.... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Imponerende som alltid Gunnar :grin: Bør nesten vurdere å gå til anskaffelse av denne maskina jeg og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 15. februar 2009 Premium Medlem Del Skrevet 15. februar 2009 Uhyggelig bra Gunnar! Hadde det ikke vært så langt mellom Bodø og Bergen, skulle jeg foreslått et FS-treff med "repainting" som tema (les kurs). - Det første bildet oser av realisme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Takker begge to! :grin: Det hadde gjerne ikke vært så dumt med en liten innføring i hvordan det er å repainte - og en tur til Bodø hadde jo ikke vært så dumt Vel akkurat nå er jeg innesnødd og kommer ikke ut av carporten engang...... :sleep: Det er ikke bare i virkeligheten at det er full vinter i Bergen. Jeg har kjøpt et lite addon (Samoshin NW Winter - omtalt i en post tidligere i uken) som gir mye mer følelse av vinter - både i FSX og FS9. Noe av dette sees på det første bildet som er tatt på Flesland. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Utrolig Gunnar! Det har fortsatt ikke gått opp for meg at det er mulig å være så hinsides dyktig! Godt jobbet! Når fikk forresten Bergen brøytehauger? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Takker Ivar! :grin: Når fikk forresten Bergen brøytehauger? grin ....da de satte italienere til å designe flyplassen :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 15. februar 2009 Premium Medlem Del Skrevet 15. februar 2009 Det hadde gjerne ikke vært så dumt med en liten innføring i hvordan det er å repainte - og en tur til Bodø hadde jo ikke vært så dumt Det er notert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Dette er bare knallgodt jobbet og med et vakkert resultat Gunnar! På spørsmålet ditt helgarderer jeg med enten Petter Stordalen eller Gunnar van der Meeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 På spørsmålet ditt helgarderer jeg med enten Petter Stordalen eller Gunnar van der Meeren. smile Takker Halvdan.....artig å bli sammenlignet med Petter Stordalen! :grin: Dette var mer gjort i en spøk. Det er ikke så lett å få det til å ligne når modellen ikke har ansiktsformen min..... :confused: ....Men jeg fikk nå en god latter.... :sick: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Nydelig arbeide Gunnar! Er det mulig åfå lastet ned paintene dine engang, om du kommer til å laste de opp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Hei Tommy! Disse kommer nok ikke til å bli lastet opp - i allefall ikke slik de ligger nå. Jeg har som sagt paintet langt mer enn det som Carenado tillater å laste opp. Men jeg kan jo sende dem til deg. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.