Ivar Skaugstad Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Etter min mening kunne man fått hvilken som helst flymaskin til å se nydelig ut med slike former på flykroppen! http://www.kjendis.no/2009/02/12/kjendis/bar_refaeli/sports_illustrated/leonardo_dicaprio/4815659/ Noen som har lyst på en re-paint utfordring? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ilmar Wilbers Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=463748 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Jøss, jeg burde jo VIRKELIG ha fått med meg den der (ref. overskrift..) :grin: Jeg synes uansett MITT innlegg er MYE bedre... :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Kirkeby Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Når kan man vente å ha en slik skin til FSX? Hehehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 he, når får vi da denne til pmdg sin 737 i fs9, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian-Mikkelborg Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Det er når man ser denne maskinen man vil sitte i et småfly å fy vedsidenav dette, for å se på painten.. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Svar på spørsmålet ditt Ivar - STYGGVAKKER (med trykk på i hvertfall et par av stavelsene)! :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Det høres bedre ut på midt-norsk dialekt.. "Støggfin!" :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Mardahl Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Det er et fint trøndersk uttrykk ja Ivar Må si at jeg er ikke no stor fan av paintene til SW men denne slo an Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Aj aj aj.. Bar Refaeli ja, jaggu litt av ei reim ja! Inkl. flotte smilehull, hun dater vel han Leonardo di Caprio for tiden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.