Gå til innhold

Paris Airshow


Anbefalte innlegg

London og Paris bytter på annenhvert år. Det var 60 års jubileum på Farnborough sist sommer, uten at jeg syntes det påvirket showet positivt. Skal ta med Paris i år, men blir nok RIAT i 2010.

Det jeg synes er "tøft" med Paris Airshow og Farnborough er de store flyene. Altså passasjerfly som vises både på display og i lufta. Slik jeg har skjønt det i forhold til RIAT er det kun WW2 fly og jagerfly i hovedsak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes er "tøft" med Paris Airshow og Farnborough er de store flyene. Altså passasjerfly som vises både på display og i lufta. Slik jeg har skjønt det i forhold til RIAT er det kun WW2 fly og jagerfly i hovedsak.
Lite med sivile innslag på RIAT ja, men personlig syns jeg det er bare bra, å se på tørkestativer (ala Bleriot XI) ol. som flyr i sirkel over rullebanen syns jeg fort blir langdrygt. Men maskiner som A380 osv. hadde det vært artig å se fly displays :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes er "tøft" med Paris Airshow og Farnborough er de store flyene. Altså passasjerfly som vises både på display og i lufta. Slik jeg har skjønt det i forhold til RIAT er det kun WW2 fly og jagerfly i hovedsak.
Lite med sivile innslag på RIAT ja' date=' men personlig syns jeg det er bare bra, å se på tørkestativer (ala Bleriot XI) ol. som flyr i sirkel over rullebanen syns jeg fort blir langdrygt. Men maskiner som A380 osv. hadde det vært artig å se fly displays :) [/quote']

 

Ææææh.. det er vell mere modrne fly, enn WWII fly?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...