Ole Martin Ødegård Wangen1515525569 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Er det noen som har tenkt seg til Paris i Juni? Showet har 100-års jubileum i år og showet blir sikkert deretter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Yes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Helberg Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Har vært der de to siste rundene, bare avbrutt av Farnborugh selvfølgelig. Ligger vel best London, men blir å finne på Le Boruget flyplassen på lørdagen under showet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Martin Ødegård Wangen1515525569 Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Er Farnborugh-showet i år? Og evt når? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hehe.. gikk på samme bommen selv, kjøpte biletter og, men neida, det er ikke før i '10. MEN derimot så er det RIAT @ Fairford på samme tiden. Hadde tenkt meg på Paris, men det var jo midt i skole tiden! Så det blir Fairford på meg istedet (HINT: rundt 600 militære fly). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Helberg Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 London og Paris bytter på annenhvert år. Det var 60 års jubileum på Farnborough sist sommer, uten at jeg syntes det påvirket showet positivt. Skal ta med Paris i år, men blir nok RIAT i 2010. Det jeg synes er "tøft" med Paris Airshow og Farnborough er de store flyene. Altså passasjerfly som vises både på display og i lufta. Slik jeg har skjønt det i forhold til RIAT er det kun WW2 fly og jagerfly i hovedsak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Går alt etter planen så skal jeg selv nedover til Paris Air Show. Virker som et bra show, så regner med kameraet får kjørt seg litt da ja.. :grin: :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Det jeg synes er "tøft" med Paris Airshow og Farnborough er de store flyene. Altså passasjerfly som vises både på display og i lufta. Slik jeg har skjønt det i forhold til RIAT er det kun WW2 fly og jagerfly i hovedsak. Lite med sivile innslag på RIAT ja, men personlig syns jeg det er bare bra, å se på tørkestativer (ala Bleriot XI) ol. som flyr i sirkel over rullebanen syns jeg fort blir langdrygt. Men maskiner som A380 osv. hadde det vært artig å se fly displays Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Teslo Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg har bestilt både flybilletter og overnatting. Egentlig min kone som fant på det som en overraskelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Det jeg synes er "tøft" med Paris Airshow og Farnborough er de store flyene. Altså passasjerfly som vises både på display og i lufta. Slik jeg har skjønt det i forhold til RIAT er det kun WW2 fly og jagerfly i hovedsak. Lite med sivile innslag på RIAT ja' date=' men personlig syns jeg det er bare bra, å se på tørkestativer (ala Bleriot XI) ol. som flyr i sirkel over rullebanen syns jeg fort blir langdrygt. Men maskiner som A380 osv. hadde det vært artig å se fly displays [/quote'] Ææææh.. det er vell mere modrne fly, enn WWII fly? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Det er begge deler, Battle of Britain Memorial Flight er jo alltid innom med Spitfire, Hurricane og Lancaster f.eks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.