Ivar Skaugstad Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Som andre på forumet "flykter" jeg for snø og kulde i disse dager. Disse bildene ble tatt under forrige ukes fly-in på VATSIM i Carribean. Enjoy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 1 bilde var suverent Ivar... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Alle bildene var suverene, Ivar... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Fargerike, varme bilder Dette minner meg om sommeren! Lei av vinter merker jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Kasnes Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Nydelige bilder. Sterke farger som passer til Scenery`et. Bruker du noen type kamera utility ala "Active Camera", eller er det kun forskellige views i FSX? Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arne Johansen Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Kjempe bra bilder! Er dette FSX eller FS9? Og hvilket scenery? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Kjenner eg Ivar rett, er dette FS9 med FlyTampa St. Maartens scenery. Anbefalast på det sterkaste Flotte bilete Ivar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ivar, du har ikke bilde 1 i ca 1680x1050? Nydelig! Mathias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Du kom deg levende til St.Barths etter helveteskontrollerene nede ved Pointe A Pitre? Men bildene: NYDELIGE! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Takker for kommentarer! For å plassere meg litt rundt i terrenget har jeg benyttet "Walk&Follow", ett program àla Active Camera. Dette er FS9, sceneryet er FlyTampa som Trostein sier. Ett MUST have om du liker øyhopping, makan til detaljert scenery! Desverre har jeg kun bildene i gjeldende oppløsning, da "rå" bildene gikk i søppelbøtten etter at de var ferdig lastet opp. Jeg kom meg omsider trygt ned etter en urovekkende "negative, aircraft on final" da jeg fikk motorstop ved Pointe a Pitre. Heldigvis finnes det dyktigere kontrollere, så jeg var glad når jeg kom meg up and away for den flyplassen. All in all en utrolig artig kveld med sinnsykt mye trafikk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Fine bilder, men folk her inne er jo riv ruskende gale :crazy: Vinten har jo endelig begynt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Nå som Frontier Flying Service VA søker en basesjef for vår HUB på St. Maartens velger jeg å børste støv av denne gamle posten. For mer informasjon om stillingen, sjekk: http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=518410#Post518410 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Tärningskast 6 från Sverige!! Skulle önska att man hade maskin nog att spela med så bra grafik/add-ons. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John-Steinar Berntsen Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Nydeligt. Får eg disse addons for FSX og. Scenery og texture :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.