Gå til innhold

Blåselamper i polare strøk.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Ole Reidar Dvergsdal har gitt en fin omtale av [color:#3366FF]Aerosoft F-16[/color] , som er å finne i FS-shoppen , så jeg skulle bare samstemme i noen av betraktningene. Personlig er jeg nok enda mer begeistret enn det Ole Reidar er, men så er jeg også langt mer entusiastisk til jagerfly, enn det som er den dominerende interessen her i forumet. - Som nevnt kommer F-16 i mange modeller og enda flere liveries, men jeg ender som regel med å fly norske varianter fra Bodø Airbase, og kunstneren bak disse er vår egen Dag The Painter.

 

Aerosoft F-16 krever sitt av PCen, men så er det et veldig komplekst og detaljert fly, og man kan bl.a få inn AI-fly på radaren og øve avskjæringer. Noe av det artigste jeg vet er å fly oppdrag sammen med meg selv i en eller to andre F-16, ved hjelp av det geniale tilleggs-programmet FSRecorder . Det er en fin måte å praktisere formasjonsflyvning inn og ut av nordnorske fjorder, og spesielt gøy er det å gjøre landinger i tett formasjon.

 

Har sett lite av F-16 her i forumet, men det har kanskje sammenheng med lunken interesse for FSX (hva nå DET skyldes.......!?). Kan ikke annet enn å anbefale denne modellen på det varmeste, den vil garantert gi deg noen hyggelige utfordringer.

 

af1.jpg

af2.jpg

af2b.jpg

af3.jpg

af4.jpg

af4b.jpg

af5.jpg

af6.jpg

af7.jpg

af8.jpg

af9.jpg

af9b.jpg

 

Have a nice day.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takk skal du ha Gunnar.

 

Du har også et utrolig tak på FS Recorder. Jeg har ikke fått dette til å funke helt ennå jeg

 

Har du siste utgave av FSRecorder? Bruker du den i FS9 eller FSX? Jeg har jo bare FSX og der funker den veldig bra. Har flydd i formasjoner på 5 fly før det begynner å hakke, og bevegelser og realisme er mer overbevisende enn i MP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Ola Gisnås

Her snakker vi dunder og brak!

Knallserie Ernst, #4 festet seg spesielt! Flott vinkel til flyet med flott natur i bakgrunnen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takker for hyggelige tilbakemeldinger folkens :) .

 

Ernst, hvilket monster av en PC har du?

 

[color:#3366FF].......den er nok ikke så monsteraktig lenger, og regnes som normal-PC i dag. Core 2 Duo 3 GHz E6850 med XP SP3.[/color]

 

Nesten så jeg vurderer og skaffe meg FSX bare for denne nydelige F-16 fra Aerosoft.

 

[color:#3366FF]Hvis det skulle være EN grunn til å skaffe FSX, så måtte det være Aerosoft F-16. Nå har jo jeg mange andre grunner til dette valget, men F-16 har definitivt vært det flyet som har imponert meg mest til nå. ( I øyeblikket ser det ut som A2A P-47 overtar mer og mer, men jeg vil fortsatt ha enorm glede av F-16 ).[/color]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...