Gå til innhold

Begrensninger på VATSIM


Stein Aasheim

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Var ute å fløy i kveld.Turen skulle gå fra Værnes til Keflavik.

Kom litt tidlig inn,før det var fullt bemannet på Værnes så jeg hadde stilt meg opp på feil Rway.Det var ingen problemer da jeg kjørte til 09 etter beskjed fra tower.Det var mange online da både Værnes og Gardermoen var bemannet.Problemet jeg fikk var att jeg stadig datt ut av serveren.Fikk noen beskjed om att der var begrensning på serveren og kun 12 kunne være på samtidig.Er dette riktig att begrensningen skal være på 12? Det vil jo da bli problemer om mange piloter er ute samtidig.

For min del så kuttet jeg ut hele greia etter en stund.Keflavik var og bemannet,men jeg dro dit offline.

 

FS2004 Siste utgave av Squankboks for FS 2004.

 

Nybegynner online,så det kanskje årsaken? :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv fått samme beskjed. Det og koble seg opp på ein annen server kan være løsningen, men trenger heller ikke og være det. Har vært med på noen Real ops happenings, og det frister ikkje så veldig til gjenntagelse, når den ene etter den andre detter ut pågrunn for "svak" server, er det en smule frusterende. Har min mistanke om at SquawkBox`en henger litt etter i utviklingen, og ein oppdatering hadde vel gjerne vært på sin plass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Merkelig fenomen.Hare flere 1000 timer på vatsim nå,og eneste de ganger jeg detter ut av serveren er ved flyplasser der det er masse trafikk ved en event.)

 

Hummm... det er jo det denne tråden går i! Alle kan komme seg ut av Frankfurt en tirsdag ettermidag, men problemet topper seg jo når der er happenings/eller i helgene . Dersom der er noen her på forumet som menner de har ein god løsning på det og ikkje dette ut av serveren når der er stor stafikk, tar jeg gjene imot tipset!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen begrensning hva angår antall tilkoblinger, før man evt nærmer seg 250 på en server. Du vil i slike tilfeller få beskjed om å forsøke annen server for å dele på trafikkbelastningen. Spørsmålet her er "hvilken" server som ga denne meldingen, var det en av VATSIMs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...