Sindre Holberg Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Halloien! Da er tiden kommet for at jeg skal ha min tårn utsjekk på Vatsim. Dette kommer til å skje Fredag, 6 Februar fra klokka 2100 og utover til rundt klokka 2200 local tid. Dette vil skje i sammenheng med LANtreffet i KSU Fredags kveld. Dette vil foregå på Værnes. Jeg håper på mye trafikk! Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Skal se om ikke jeg klarer å lure meg oppover... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 er på sjøen på det tidspunktet så får ikke flydd noe da, men vil ønske deg lykke til med testen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Takk for det! Ser deg der, Gunnar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Ikke lenge igjen nå Håper mange tar turen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 I'm preparing spaceship as we speak! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Stabell Kuloe Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 ingen som vil sitte Bodø Control, da? (for oss som kommer sydfra) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Da er jeg på vei, CNO380 EDIT: La i vei litt tidlig, så jeg tar RANAT holding i bruk i mellomtiden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Da sier jeg gratulerer til Sindre med bestått TWR-rating, trass i diverse trøbbel med klienten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Lygre Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Takk for det begge to Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Congrats! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Litt rot i begynnelsen, men det virket som at du hadde grei kontrol når ting først begynte å virke... Gratulerer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Erik Eriksen Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Gratulerer Sindre Mvh Nils Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Takk så mye! ENKB_TWR online nå :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Grattis mann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.