Gå til innhold

P-47 Razorback, ny toppmodell.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Omsider må Real Air med sin Spitfire se seg forbigått i kvalitet og realisme. Herved utropes A2A P-47 Razorback

som ny konge blant warbirds! Modellen alene er et godt stykke forbi kvaliteten fra WOP P-47 i FS9, men legger vi til [color:#FF0000]"Accusim"[/color] så når dette flyet en helt ny dimensjon innen FS. Både flightmodel, lydkvalitet og detaljer er av hittil ukjent realisme, og jeg lover mye svette og nervepirrende opplevelser i læringskurven fram til bestått eksamen :cool: . Nærmere virkeligheten kommer man ikke i dag.

 

bg1.jpg

bg2.jpg

bg3.jpg

bg4.jpg

bg5.jpg

bg6.jpg

bg7.jpg

bg8.jpg

 

God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takker Gunnar, lover deg at DENNE modellen kommer du til å ELSKE :grin: . Men først og fremst i kombinasjon med ACCUSIM. Det er utrolig hva A2A har klart å pakke inn i flyet, så her er det bare å lese flight manual først som sist. Gode høytalere er også en fordel, da lydkvaliteten er en stooor del av realismebildet. Allerede på min første testflight fikk jeg nervøse rykninger, og stressnivået steg til nye høyder etter som diverse temperaturmålere viste rødt, motoren hostet svart røyk og cockpithooden ble tett av dugg. Heldigvis fløy jeg med TrackIr4, så jeg kunne åpne hooden og lene meg ut til siden, og på den måten klarte jeg å lande på et vis. - Nå sliter jeg med vonde kjever, etter all hakesleppen, og familien lurer på hvorfor jeg bare går å gliser ...... :grin: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her er perverst bra Ernst. Måtte han onde ta deg! Eg får ikkje konsentrert om lesing no! Eg vil berre ut og fly Warbirds jo. :grin: Denne maskina såg unekteleg bra ut. Men rekna med at den er til FSX og då får vel eg neppe tak i den hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Hiihaaa, takkåtakk kjære venner :D .....

 

 

Høres fantastisk ut med alt stoffet som er pakket inn i denne. Men da eter den vel FPS, eller?...

 

Neida Gunnar! Jeg aner ikke hvordan A2A klarer dette, men jeg merker ikke mer belastning på FPS enn f.eks. RealAir Spitfire, og den glir silkemykt. Det kan gå litt tregt å laste inn VC, men så funker alt fantastisk fint!!

 

Eg får ikkje konsentrert om lesing no! Eg vil berre ut og fly Warbirds jo

He he, du kan jo lese "flight manual" til denne kjerra Torstein, det er mye bra flyteori i den :grin: :grin: . Og ja, den er KUN til FSX, ikke fnugg av muligheter å lage noe slikt til FS9 :cool: .

 

Jeg syntes jeg så et digert glis utenfor museet... Det var altså deg Ernst.

:grin: ho ho, ja Stian, det var helt sikker meg. Jeg ble nekta adgang på bussen i morges, gliste så brett at de regnet meg som mistenkelig "høy"........

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Ola Gisnås

Dæven den der så rimelig rå og vill ut Ernst!

Nå er jeg ikke den som tilbringer mest tid i WB for tida, men det spørs om den der blir vrien å holde seg unna :D Utsøkte bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Heisan, hyggelig med så stor interesse :) .

 

Hvilket scenery er det du flyr over i bildene? Ser gjennomført ut det og.

Javisst, men det er ikke fra A2A, det fulgte med RealAir Spitfire. Det er RAF-flybasen West Malling, et nydelig og tidsriktig scenery ca 1943, laget av selveste Bill Womack.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OiOi! Sikkelig flott liten rå og hissig tass du presanterer her..

Real Air sin Spitfire var jo en drøm å fly,spørs om ikke den blir byttet ut med dette slagkraftige stempeldyret :)

Takk for tipset!

...så jeg kunne åpne hooden og lene meg ut til siden, og på den måten klarte jeg å lande på et vis. - Nå sliter jeg med vonde kjever, etter all hakesleppen

Typisk nybegynnertabbe :D :grin: Nå må du passe bedre på neste gang,slik at du ikke havner med gebiss i truten litt tidligere en planlagt :grin: :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Huff ja, tabbene lurer over alt, og før du aner det glefser utysket som en sulten grizzly. Her får man ingen ting gratis, det er nesten så jeg begynner å bli sliten i nervene :grin: .

FSX har blitt så realistisk at jeg vurderer å gjenopplive flysertifikatet for å følge med i utviklingen........

 

Og litt lenger ut i løypa holder A2A på med å lage en PhantomII fra Viet Nam-perioden, med samme skyhøye Accusim-kvalitet. Ka du trur!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...