Gå til innhold

[VATSIM] ENGM_APP 29 Januar 16-22z


Per-kristian Jensen

Anbefalte innlegg

Hei Hei!

I det siste har jeg observert at det har vært relativt lite aktivitet i Norge på VATSIM, så derfor tenkte jeg å bemanne Gardermoen Approach i dag Torsdag 29 Januar, fra klokken 1600 til 2200z, (1700-2300LT).

Kom gjerne å fly til Gardermoen i dag!

Hadde også vært fint med noen andre posisjoner bemannet også, f.eks Stavanger, Bergen eller Værnes.

Tror nok pilotene blir glad dersom noen evt tar ENOS_CTR også!

 

Kan forøvrig nevne at det ser ut som det er Tåkemoen i dag!

 

 

 

>>> ENGM (OSLO/GARDERMOEN) <<<

 

METAR 291043Z 00000KT 0800 R19R/0900VP1500U R01R/P1500U FZFG VV002

M08/M08 Q1024 TEMPO 0400 FZFG VV001

 

TAF 290800Z 2909/3009 VRB03KT 6000 SCT002 BKN006 PROB40

2909/2918 0500 FZFG VV001 BECMG 2918/2921 0500 FZFG VV001

 

>>> TAF NOT YET VALID <<<

TAF 291100Z 2912/3012 VRB03KT 0500 FZFG VV001 PROB30 2912/2918

6000 BCFG SCT004

 

 

Spoileren er nåværende METAR samt TAF.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, ganske dårlig å lage en post å skryte om bemanning å ikke gjøre noe med det. Droppa å ta med lekser hjem i dag for å heller ta meg en tur i simulatoren ettersom jeg VISSTE det skulle være på approach... Meeen, ettersom ingen approach var online så ble det heller ikke noen tur.

 

Så, PK, dersom du har tenkt å lokke folk online, så hold løftene dine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, se det ja!

 

Jeg vet ikke helt hva man kan kalle dette, men og urinere i motvind som det så pent heter evt skite på leggen, mange muligheter, man skal ikke se bort ifra at noe har dukket opp, Selv hadde jeg ikke muligheten til og fly, men kan ikke se for meg at interessen ved og fly i Norge blir direkte styrket av dette!

 

Tror ikke det er helt rett vei og gå PK, men du skal ha lykke til, kanskje på finurlig vis fungerer den taktikken ved og booke og ikke møte opp, har min tvil! Hehehe

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEY! Drop it! Det var IKKE min feil at jeg ikke var online ut tiden! Jeg logget på ENGM_APP kl 17:00, som jeg hadde sagt her, men etter 30-40min datt nettet ut, og kom tilbake etter en times tid før det forsvant igjen, og var fortsatt ikke kommet tilbake da jeg gikk å la meg rundt kl23.

Jeg beklager dette på det sterkeste, jeg hadde virkelig tenkt å sitte i går, så ikke kom her å si at dette er dårlig av meg!

 

Dersom det er noen trøst, så SKAL jeg sitte på APP i samme tidsrom i dag fra 1600 til 2000z.

 

Forøvrig så vil jeg takke Geir Grønlien for å ta Approach såpass kort tid etter at jeg forsvant.

Det er ikke mine intesjoner å si på forumet her at jeg skal bemanne Gardermoen, for så ikke gjøre det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjønner ikke at folk skal fyre seg opp så inmari her. :crazy:

 

Første jeg tenkte på,er at andre ting kom opp for PK.

Ingen liv gikk tapt heller,og det er bare ett SPILL :grin:

 

Grunnen til han ikke dukka opp, var Nettet hans.Ustabilt som det er til tider til alle sammen. :crazy:

 

Tanken var flott fra PK sin side. :)

Takker for ATC jobben fra dere allesammen. :)

 

 

Ps,ICE318 kommer i kveld rundt 18.15 lokal :)

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihå everyone ;)

 

Tror ingen har mistet livet, sovet dårlig eller lignende pga. dette.

 

Men anyways så funker nemlig et bookingsystem slik at piloter kan planlegge turen sin etter hvor det er ATC, hvor lenge de er på eller når de skal logge på. Da er det ikke mye gøy å komme frem hvis atc er forduftet.

 

Skjer dette en sjelden gang er det ok.

 

Skjer dette ofte er det ikke ok.

 

Vaccsca har fått litt pepper fra piloter som melder ifra om dette, og da er det useriøst og ikke si ifra til dem det gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...