Nils Erik Eriksen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 De fleste kjenner vel til 'Natural trees' by shamoushin (eller noe i den dur) Nå er det kommet enda en liten addon som passer inn i samme manageren, 'Winter'. (For FSX) Her får man dekket til vann/ en del sjø og brakkvann med is. Jeg var litt skeptisk i begynnelsen, spesielt med tanke på overgangene mellom is og 'vanlig' vann, men dette ser ikke verst ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Kult! Ingen mulighet for FS9 også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Det der var litt sneddent.. Ingen sjanse for at vi vil se noe sånt til fs2004 en gang i tiden? Noen frivillige..? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jøss, imponerende! Nå begynner vi å bli kravstore, islagte vann gitt. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Det der var litt sneddent.. Ingen sjanse for at vi vil se noe sånt til fs2004 en gang i tiden? Noen frivillige..? :grin: Fra simmarket : REQUIREMENTS: FSX SP1 or SP2 & FS2004 Så 'en gang i tiden' er vel nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Dette addon lar deg velge mellom tre typer "is" på vannet, (alternativ 2 kan sees i denne tråden: http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=459878#Post459878 )og den gjør mer enn som så, den gir deg også snø på hustakene og gjør vinterlandskapet mer realistisk. Verdt å merke seg er at det ikke går å lande på islagte vann, isen oppfører seg som vann. Ellers gir det et langt bedre og mer komplett vinterlandskap. Anbefales!Den gir ingen FPS-tap. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simon seim Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 det er blitt veldig bra jo! hvor lastet du den ned? (kjøpte den) jeg har FSX! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Du finner det her: http://secure.simmarket.com/samoshin-natural-world-winter.phtml Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Is på havet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Ja, i brakkvann, langs kyststripa... men ikke isdekt hav det jeg har sett så langt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders furse Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Lande på isen men A380 :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simon seim Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 det hadde tatt seg ut. skal se om jeg får noen bilder av det når jeg prøver. går sikkert ikke PGA. mine dårlige beregninger på hvilken grad nesa er på. jeg får sikkert 5-10. du burde vel ha 1-3? eller 0 da forsvåvidt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Rasmus Jonasen Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 dersom man har utx europa og ønsker å lande på islagte vann kan man enkelt konfigurere dette selv. Isen blir da default fsx tekstur, men fungerer bra syntes jeg. -a. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.