Ivar Skaugstad Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Noen av dere har vel fått med seg at Norwegian Ealges arrangerte en group flight i kveld, hvor målet for turen var å frake nødhjelp til Gaza. Oppmøtet på Gardermoen var meget bra, men vi hadde som vanlig frafall underveis, uansett var det en god del som fullførte! De av dere som tok bilder, legg de gjerne ut på denne posten, så vi får samlet de. Jeg jukser alltid litt når jeg flyr på slike events, klokken ble derfor stilt 12 timer tilbake, og før jeg viste ordet av det var det morgentimer på Gardermoen. Her ser dere flymaskinene oppstilt, bildet er tatt fra tårnet. Grunnet snøfall var det naturlig å ta en liten tur innom de-ice. Her er to UPS maskiner klare for dagens oppdrag. Det ble etterhvert noe kø, mye tungmetall i påvente av å få ta av her! Solen tittet omsider opp over horisonten for å gi oss ett noe varmere lys enn det vi hadde nede på Gardermoen. Etter 4h 15min i luften var vi over noe varmere landområder enn hjemme i Norge. Her rett øst for Cairo idet vi svinger inn mot flyplassen. Vi var heldige å fikk to dyktige kontrollere som tok oss trygt ned, og fulgte oss helt fram til gate. Short final RWY 23R på Cairo Intl. (HECA). Nødhjelpen og flymaskinen nede på Egyptisk jord etter en pen landing. Ett fellesbilde av samtlige flymaskiner og piloter som fullførte flighten. Utrolig gøy å se så mange flymaskiner med så mange forskjellige livery samlet. Selv kontrollerne måtte koble seg opp som flymaskiner for å ta bilde av oss. Takk for en flott tur gutter! jeg ser VIRKELIG fram til den neste turen vår! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Nydelige bilder, Ivar. Gleder meg også til neste tur! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Flotte bilder Ivar. Jeg har postet 3 bilder også.på Werner sin screenshot post. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian-Mikkelborg Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Helt fantastiske bilder, Ivar :grin: Håper å en gang bli med på events med Norwegian Eagles jeg og - for ser ganske morro ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Vakkert Ivar! Dette kan man vel kalle en "velykket opperasjon"! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Ser ut som om dykk hadde ein artig tur. Fordømt plagsomt at eg måtte kansellere på så kort varsel. Men vrient å fly rundt utan å kunna kommunisera med folk. Får nok gå til innkjøp av nytt lydkort tenkjer eg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Tok3 bilder jeg også fra departure. Bare og scrolle seg nederst. http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=459738#Post459738 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Flotte bilder Ivar, ser ut som dere hadde en flott tur ned til Afrika! Selv om det var virtuelt, er vel dette noe man klart kan kalle en flytur med mening.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torstein-lye Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg klarte da og komme meg med på et bilde før ting "skar seg" (selvforskyldt vel og merke). Holdt litt kontakt med de som var på vei nedover igjennom Team speaken. Dette var første gang jeg kastet meg på disse turene, og selvom det ikke gikk helt etter planen var det gøy og slå av ein drøs med gjengen som var på vei nedover. Her bei en hyggelig mottat, og det gir jo selvfølgelig mersmak med tanke på neste tur som måtte dukke opp! Alle som driver med denne hobbyen har vel opplevt et "teknisk uhell", men legger vi oss ned og gir opp for det...NEI Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.