Emil Topstad Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hei alle der ute! Er det noen som har vært på flyplassen i badebyen Hurghada, Egypt? lurer på hvor stor den egentlig er, om den er stor nokk til å ta ned 777, 747 osv? og om det er mye shopping på "flight produkter"? er takknemelig for savr... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Hurghada_International_Airport Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jada. Både 747 og 777 tar av og landar fint der. Såg to 747 og ein 777 sist eg var der. Litt morosamt å sjå alle dei store flya på rampen og taksebana medan me hoppa utover i ein Dash 7 :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Men dårlig med shopping da jeg var der for 3 år siden. Kun en kiosk med sjokkis og røyk omtrent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hurghada er en kjedelig, trist og grå flyplass - og her er det bare å smøre seg med tolmodighet! Den har riktignok blitt noe bedre med årene, men fortsatt svært underdimensjonert for trafikken - slik at det fort blir lange køer når flere maskiner kommer samtidig osv. Så skal man også huske på at det ikke "kun" er kø når man skal dra derfra, men også når man ankommer - pga. visum osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Fsen også!! Jeg trodde det var en stor flyplass så jeg kunne få sett om de solgte moddelfly osv... men det med att det er store fly der liker jeg da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Selger de modellfly på norske flyplasser? Hvis svaret er nei, tviler jeg på at de gjør det i Egypt. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 nei det gjør de ikke men de gjør det i lisboa og i bangkok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Selger de modellfly på norske flyplasser? Hvis svaret er nei' date=' tviler jeg på at de gjør det i Egypt. :grin: [/quote'] De gjør det faktisk på Gardermoen :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 gjør de?? hvor da isåfall?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Blant annet i forskjellige skranker!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 jeg har alderig sett det.. jeg reiser ofte fra Gardermoen selger de virkelig dette på "utland"?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Slik som jeg har forstått det får man kjøpt noen modeller i informasjonsskrankene!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 aha.. men de er ikke utstilt så du må spørre etter dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Chat forum eller diskusjonsforum? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Hurghada er en kjedelig, trist og grå flyplass -og her er det bare å smøre seg med tolmodighet! Den har riktignok blitt noe bedre med årene, men fortsatt svært underdimensjonert for trafikken - slik at det fort blir lange køer når flere maskiner kommer samtidig osv. Så skal man også huske på at det ikke "kun" er kø når man skal dra derfra, men også når man ankommer - pga. visum osv. he he.. Sier meg helt enig den. Særlig når varmen er over 40 og du må stå en time eller 2 før du kommer inn på selve flyplassen.. HUSK SOLBRILLER OG CAPS.. Selve flyplassen er grei nok, god oversikt om du har lyst til å spotte.. Håper for din del du ikke skal til selve Hurgada men en eller annen plass langs kysten litt sør som f.eks Makadi bay osv.. Flyplassen HEGN Hurgada minner meg faktisk litt om Monastir i Tunisia.. Til slutt vil jeg si LAGO har et greit scenery for flyplassen som gir et greit bilde av hvordan det ser ut der, for å si det mer, du kjenner deg i alle fall igjen etter å ha vært der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.