Gå til innhold

ng sola flymuseum video


espen revheim

Anbefalte innlegg

mere video kommer , vi er i test fasen og den første videoen ble tatt kl 0500 så det var ikke meningen i gå holywood i neringen :-)

 

så dere må ikke se på kvaliteten men det var bare for å få en film ut slik at dere kan se va vi jobber med :-)

 

nå er det fin puss som står for tur ,tro meg det tar tid vi må bruke laser for å få bilde helt hundre det er mange prunkter som må strekkes slik at bilde blir riktig.

vi bruker et prog som heter sol7 for å gjøre dette det kostet oss 2500.- bare for å klare å projectere på en bue men det er vert det :-)

 

kommer dere på samlingen for sim gruppe og alle intreserte i feb kan dere ta simmen i nermere skue.

 

jobber med å legge ut noen bilder fra det som ble

gjort i går

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til alle dere som "dropper innom" eller kommer for å se "DETTE MÅ AVTALES" jeg bor ikke der ute men det kan virke slik :-)

dette også for at når vi og tar oss fri fra koner og barn for å jobbe med simmen for å få denne helt ferdig ønsker vi ikke bruke all tid på omvisning "da kan det bli skilsmisse for enkelte"

 

men utleie blir prioritert nå

 

 

til dere som lurer ,ja den kan leies nå slik den er av alle som er intresert etter avtale med meg eller Frode dere kan nå meg på tlf 98245538 eller mail espen.revheim@peak.no

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...