Gå til innhold

Blir du med på en flytur i kveld, lørdag?


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Etter å tilbragt en del timer bak spakene i går på en skikkelig long haul, fikk jeg nå lyst til å gå i litt mindre skala, på litt mindre flyplasser.

Da madammen er hos noen veninner i kveld, har jeg grandiosaen, øl'en og resten av kvelden for meg selv. En pefekt mulighet til å nyte noen timer i luften.

 

Derfor lurer jeg på om noen blir med på en groupflight på VATSIM i kveld ca. kl. 20 og utover? Har hverken satt opp rute eller flytype, så jeg er klar for forslag fra deg! :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være ett stykke mellom øyene også, tomotors er kanskje det beste.

 

Men da er vi enige, vi møtes på St. Maarten (TNCM) kl. 20:00 lokal tid. Ta med ditt yndlings, tomotors fly, så tar vi en tur!

 

Vi benytter oss av TeamSpeak på turen, server ts.vaccsca.org

 

Selv kommer jeg til å fly Piper Cheyenne IIXL. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov til å gjøre litt research selv gutter.. Sindre, www.google.com . Bookmark it! :grin:

 

Er ett flott scenery for Sint Maarten på avsim.com, for pakkene kan du søke etter "caribbean".

 

Det blir vel å puttre litt rundt i området, fly det flymaskinen bringer oss. Blir ikke lange stunden for min del, men litt skal jeg rekke. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig morsom tur!! Vi fløy jo innom de vanskligste flyplassene.. blandt annet SABA.. Der Ivar utrfordret meg til å lande med Piper Cheyenne, etter noen få forsøk klarte jeg det. Fikk noen go around på St. Barth :)

 

Alle dere som ikke var med gikk glipp av noe artig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, brutalt gøy! Vi la fra oss vårt "seriøse" ansikt og virkelig tok flymaskinene til det ytterste i kveld! Det som jeg tenkte skulle bli en rask tur, utartet seg til å bli litt lengre enn planlagt. Avhengighetsdannende! Kanskje vi skal starte opp med shuttle trafikk der nede? :grin:

 

Ble noen bob-bob landinger, men vi kom oss jo alle trygt ned etter litt slew'ing etter å ha trillet utenfor rullebanen. Men slikt hører med når man ikke sjekker flyets begrensinger før man setter ut på tur. :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Island hopping i med FlyTampa sceneriet er alltid like gøy! Og Ivar fikk jo sin jomfrulanding på SABA idag åsså. :grin:

Shuttle traffic,tja.. Cacrribean Eagles Airways? TNCM-TFFJ-SABA-TNCM

I en annen tråd har man diskutert hva for flytype man ville ha vært Captain på. Men,skulle jeg valgt jobb,ville Winair vært på toppen av min ønskeliste! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...