Gå til innhold

Two tanks


Anbefalte innlegg

Hello

Some shots from last mission on Vatsim.

Two tank need to be transported to Keflavik AB.

 

1.jpg

The tank's is ready for load in Bodø AB.The flight goes direct over the North Sea with waypoints dct OGPAR-6605N-6610N-HA dct a trip on 989nm 2h 20min flight time.We have prog stepklimb FL240 FL280

2.jpg

Airborn

3.jpg

Climbout for first step FL240

4.jpg

5.jpg

Approaching Keflavik.Rwy 02 in use

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Takker for hyggelig komentarer :) Bildene er ikke ikke redigert.

Reid: Har kjøpt meg Activ Sky Advanced (jaggu på tide :grin:) Dette er et "must" for alle. Kjempeflott addons,det som overrasker meg at det ikke trekker ned på frames.Har dog en brukbar PC. (Intel Core 2/CPU6600 2.4GHz/2GBram/Nvida 8800 GTS)

 

Unicomfreqensen: Joda er fullt klar over at den ikke ble aktivert i starten.Ble litt forheftet av andre ting i oppstarten,så den ble rett og slett glemt :crazy: Turnet over under climbout :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Heisann

Flotte bilder dette.Hvilken C-5 er det?Og hva er største forsjell på Asv6.5 og Advanced?

 

Hei Lars.Dette er AlphaSim C-5 Galaxy en av mine favoritter i hangaren :)

Hva som er forskjell på ASV 6' date='5 og Advanced må du nesten spørre ekspertene på området.

ASV Advanced var et stort hopp for meg i fra stanard SB-vær og til denne fantastiske vær-generatoren et "must for alle piloter"

 

Dum spörsmål kanskje men, blir tanksene lastet på og blir isåfall flyet tyngre å fly da?

 

Hehe Selfølgelig.Her må man beregne "all load " for turen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...