Hans Fredrik Sunde Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Titelen forklarer, og får de som har sett "norshuttle arrival" så er denne flyplassen "Den andre i USA :grin: Hvilket var best? 1 er original (dårlig kval. pga. bmp-photoshop-jpg-kovertering Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Se her ja! Syntes ikke Northshuttle bildet var noe spesielt bra! Men dette derimot er høy klasse! Her har du ikke bare lagt på blur og sharpen, men lekt deg med lyset og de kan gjøre mye! grat job! Syns bilde nr 2 var best Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Fredrik Sunde Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Tusen takk Nå endra jeg lyset litt på NAX å da ... Bare ikke så mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Flotte bilder! Disse hadde en noe mer moderat redigering i forhold til Norshuttle bildet, looks much better! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 nice Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Bilde nr 2 var etter min mening det med klarest farger,metning og best over-all kvalitet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Fredrik Sunde Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Det var jo selfølgelig meningen at nr. 3 skulle ha litt lavere kval da Jeg takker for kommentarer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jøss! Dette var et "step forward" for deg! Nydelig, spesielt nr. 2. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Flott redigering! Likte toern best Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Nr.2 likte jeg best. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Andersen Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Flotte bilder, syns nr.3 var finest Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Nr 2 var best. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Likte nr.3 best Spesielt likte jeg støyen du la på bildet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Nr 2 var nok best Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 går for nr 2. synes nr3 ble for mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.