Gå til innhold

Nytt norsk flyselskap?


Oddbjørn Hansen

Anbefalte innlegg

Puh....

bra det ikke bare var jeg som hadde fått med meg det her... Begynte seriøst å lure på om jeg hadde blitt sinnssyk...

Vel, vel... er enig nå i at det virker litt snodig at en innebandy-side skal starte flyselskap. Sorry at jeg lot meg rive litt med da jeg først leste artikkelen på boarding.no. På den hørtes det jo ut som om bortimot alt var i boks.

Sendte forresten en liten mail til boarding.no og spurte, og fikk følgende svar:

========================================================

Hei

Vi arbeider nå for å finne ut hva dette i virkeligheten er?

Det er skrevet en ny artikkel som vi håper å publisere i løpet av kort

tid!

Vi har vært i telefonkontakt med vedkommende flere ganger i dag morges.

Det er grunn til å still spørsmålstegn rundt de opplysningene vi har

fått, derfor er artikkelen nå trukket tilbake!

Vi håper å kunne legge ut en oppfølgning i løpet av kort tid.

=========================================================

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt innlegg på Boarding.no:

quote:

"Nytt flyselskap i Norge?"

Legger lokk på nytt flyselskap

I forbindelse med vår artikkel om et "Nytt Norsk flyselskap snart på vingene", har boarding.no blitt kontaktet av selskapet Caiser International. De har bedt oss om å trekke artikkel og annonser tilbake, da de føler at det ble for mye fokus på saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk tre saker om dette på boarding.no pr idag (finnes en søkefunksjon vet dere)

Dessuten er det viktig å huske at Caiser International, eller Caiser Pacific et eller annet (som det er oppført i brønøysund) sannsynligvis bare er prosjektutviklere, og ikke vil ha noe større med driften å gjøre.

Boardingno mener dessuten at kontrakten med leasingfirmaene allerede er i boks (bare synd det ble airbus maskiner)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...