Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Puh....

bra det ikke bare var jeg som hadde fått med meg det her... Begynte seriøst å lure på om jeg hadde blitt sinnssyk...

Vel, vel... er enig nå i at det virker litt snodig at en innebandy-side skal starte flyselskap. Sorry at jeg lot meg rive litt med da jeg først leste artikkelen på boarding.no. På den hørtes det jo ut som om bortimot alt var i boks.

Sendte forresten en liten mail til boarding.no og spurte, og fikk følgende svar:

========================================================

Hei

Vi arbeider nå for å finne ut hva dette i virkeligheten er?

Det er skrevet en ny artikkel som vi håper å publisere i løpet av kort

tid!

Vi har vært i telefonkontakt med vedkommende flere ganger i dag morges.

Det er grunn til å still spørsmålstegn rundt de opplysningene vi har

fått, derfor er artikkelen nå trukket tilbake!

Vi håper å kunne legge ut en oppfølgning i løpet av kort tid.

=========================================================

Skrevet

Nytt innlegg på Boarding.no:

quote:

"Nytt flyselskap i Norge?"

Legger lokk på nytt flyselskap

I forbindelse med vår artikkel om et "Nytt Norsk flyselskap snart på vingene", har boarding.no blitt kontaktet av selskapet Caiser International. De har bedt oss om å trekke artikkel og annonser tilbake, da de føler at det ble for mye fokus på saken.

Skrevet

Dette er kanskje et forsøk på å få publisitet for en stakkars fattig student i Bergen som importerer innebandykøller.....

[image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image]

Skrevet

Er faktisk tre saker om dette på boarding.no pr idag (finnes en søkefunksjon vet dere)

Dessuten er det viktig å huske at Caiser International, eller Caiser Pacific et eller annet (som det er oppført i brønøysund) sannsynligvis bare er prosjektutviklere, og ikke vil ha noe større med driften å gjøre.

Boardingno mener dessuten at kontrakten med leasingfirmaene allerede er i boks (bare synd det ble airbus maskiner)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...