Hans Fredrik Sunde Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg så nå for fem minutter siden på vei hjem fra skolen en (90% sikker) Antonov 124 i lav/approach høyde på vei mot gardermoen... ihvertfall ikke KALC Har ikke radar Noen som har noe info? DØDSKULT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-H Bergseng Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Var ute å gikk tur med bikkja på Myrvoll for 15 min siden å hørte noe som buldra over hodet mitt å da så jeg den også Svært beist det der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Thoresen Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Så den selv. Kom seilende over taket her. Nydelig syn. Har prøvd og finne ut hvem som har bestillt det hit og når det drar igjen, men det er ikke bare enkelt. Noen som har noen ide? Har lyst til å få noen bilder av takeoff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Fredrik Sunde Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Spennende Velkommen til forumet Thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Aarøen Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jagerfly lavt over Oslo akkurat nå også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Det kan jeg bekrefte. Antonov 124 fra Volga Dnepr Sitter ca 100 meter fra den nå. Den står på vår line (militær) akkurat nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Thoresen Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Merkelig at det ikke finnes noe info om hva den gjør her :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Gradert info vettu.. Forsvars-saker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Kanskje noe med dette å gjøre: mil.no Uten at jeg er noen stor etteretnings guru Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Thoresen Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Gradert info vettu.. Forsvars-saker. Forsvaret har da alltid sagt ifra tidligere når "Anton" har planer om å ta seg en tur. De besøkene jeg har hørt om da Kanskje noe med dette å gjøre: mil.no Uten at jeg er noen stor etteretnings guru Kan selvfølgelig være mulig at de skal sende ned en haug med utstyr. Forsvaret har brukt flyet mye til sending av nødhjelpsutstyr, så det kan jo også være en mulighet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Granslo Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Den er innom rett som det er, skal prøve å få den på kameraet neste gang jeg ser den. Så den 4-5 ganger i desember, så sjangsen er der for alle til å få sett den igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 den har støtt og stadig vært innom ihvertfall siden 2007 da jeg selv jobbet på OSL. var med og kjøre follow me på den en vinterdag som jeg fikk knipsa en del bilder av heller dårlig kvalitet (mobil) men fin å ha som bakgrunn på telefonen ihvertfall at den stort sett opperer ned til Afghanistan er muligens fortsatt tilfelle. Forsvarsforsyninger er vel big buisness den veien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Forsvaret har da brukt AN124 til mer en bare nødhjelp... Mener å huske at de gamle Hercene ikke fikk lov til å transporte tungt utstyr pga dårlige vinger, samt at det er stress å fly C-130 til Afghanistan. De sender vel personell med Pegasus, og annet utstyr med IL76 fra Silkway, og A124 fra de ulike selskapene som har den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Fredrik Sunde Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Om du så den 4-fem ganger i desember, så er det jo fullt mulig at den kommer en gang i uken... evt Onsdag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Kan si at denne uken kommer den oftere hvis folk vil ta bilde fra vollen. Kommer igjen til helgen ihvertfall... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Fredrik Sunde Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Kan noen være litt mer spesifikke? Dag, tid ol? Har lyst til å dra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Det tar en av nå om noen sekunder... Takser ut fra mil. side nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Thoresen Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Litt for kort tid til å komme seg opp på det Så ikke noe på radaren. Noen som vet hva kallenavnet på den er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.