Gå til innhold

European Airline System


Jarle Vidtun

Anbefalte innlegg

Hei Alle Sammen,

Jeg har startet et nytt VA, European Airline System, se link. Alt virker untatt et par sider, da siden ikk er 100% ferdig! Har akkurat lagt inn en order på 11 fly. Så når jeg får disse så håper vi på og være i full service. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Jeg eide jo UVA før, men det ble solgt for et par dager siden!

Jarle Vidtun

CEO Of European Airline System

[ 21-01-2002: Endret av: Jarle Vidtun ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja.. det var kanskje litt mye passasjerer? eller skal det være sånn? [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] det blir nok LITT trangt [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] hehe... men du skulle hatt med noe gamle fly i flåten oxo... som f.eks tupolev tu-154, eller noe sånt... og kasnkje et propellfly sånn for små avstander... f.eks fokker F-27/50, eller Cessna Grand Caravan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står da copyright 2002-2005 [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] Det er litt rart da, da dere sikkert ligger litt foran alle de andre i tid. [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av William Giffen Saebo:

Det står da copyright 2002-2005 [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] Det er litt rart da, da dere sikkert ligger litt foran alle de andre i tid. [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Herregud!!

So??? Noe jeg skrev bare det!

Noen henger seg opp i den minste detalj....

JAV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Jarle Vidtun:

Herregud!!

So??? Noe jeg skrev bare det!

Noen henger seg opp i den minste detalj....

JAV

Nei jeg henger meg ikke oppi hver minste detalj. Synes det bare virka rart. Men ikke halvsugg meg fordet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jo så absolutt ikkje hatt noke imot å få reise med en 747-400 utrustet for 177 passasjerer. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Blir vel litt annerledes hvis det er en Combi, dog...

408 passasjerer i en 737-300. Det er vel bare charterselskapene som får til slike ting [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

[ 23-01-2002: Endret av: Erik H. Bakke ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av William Giffen Saebo:

Se her ja, her har vi også en person som også henger seg oppi det minste detalj.

Da er det kanskje på tide at du begynner å lese gjennom innleggene dine før du poster dem da?

Du har jo skrivefeil i hvert eneste innlegg du skriver...

Espen Stabell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Espen Stabell:

Da er det kanskje på tide at du begynner å lese gjennom innleggene dine før du poster dem da?

Du har jo skrivefeil i hvert eneste innlegg du skriver...

Espen Stabell

Skrievfeil ja. om jeg hadde skrevet sånn: Detail ville det blitt engelsk. Bla igjennom alle mine knappe 400 innlegg og se de. Der er det ikke mange skrivefeil nei. LOL! [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...