Stian Rolandsen Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hei, Jeg ser nå at fornuften endelig har seiret og at vi igjen kan poste bilder større enn 800x*** Jeg tenkte at i den forbindelse så kunne jeg poste noen bilder jeg tok første juledag. Bildene er tatt i områdene rundt Lilydale, Cairns og Innisfail. De dramatiske lysforholdene er takket være REX. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Kjempebra at vi kan poste større enn 800x600, endelig! Ekstrem grafikk dette var! Nydelige bilder, selv om bildene fortsatt ser hakkete ut i IE, i FF funker det bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Funker bra i Opera og! Nydelige bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Nydelig Stian! Det blir absolutt en ny himmelverden med større en 800x***.Takk Dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Fantastisk lys og skyer som jeg ikke har sett før..topp grafikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. januar 2009 Premium Medlem Del Skrevet 2. januar 2009 .......og tusen takk til deg Stian, som nåkkh en gang gir oss et fyrverkeri av en bildeserie, som fikk nyttårsaftenen til å se ut som et speiderbål i østmarka..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Andersen Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 syke bilder Merker du mye dropp i fps med rex eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Takker gutter så langt Ekstrem grafikk dette var! Nydelige bilder, selv om bildene fortsatt ser hakkete ut i IE, i FF funker det bra Bildene er fortsatt litt for stor for dette forumet så de blir resizet litt, men 1024 kan jeg lave med lenge Merker du mye dropp i fps med rex eller?? Null Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.