Gå til innhold

Premiairs A333


Jarle Vidtun

Anbefalte innlegg

quote:

Opprinnelig postet av Jarle Vidtun:

Hei,

Jeg skal til Gran Canaria 13. Mars med Premiair og skal fly med Airbus 330-300! Noen som har flydd den før? Hvordan er den?

På Forhånd Takk!!

Jarle Vidtun

Vice CEO Premiair VA

 

Hei.

Fløy med den i sommer til Palma. Opplevde den som pen utenpå, ikke så pen innvendig. Hadde vindusplass på rad 8, og det var fryktelig trangt der. Vi fikk endel turbulens fra Palma, noe som merktes veldig godt ombord.

Mvh

Truls

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har flydd med den til Mexico med Novair. Som sagt ovenfor er det fint utenpå, men ekstremt trangt inne. Det er ikke så veldig kjekt å fly 11 timer om natten og ikke kunne sove. [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] Men du skal ikke fly så langt og du skal fly med Premiair, så jeg vet ikke hvordan det blir for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg fløy med den til Tyrkia i sommer. Den er veldig pen utenifra men litt trang inni. Jeg satt sånn ca midt i flyet (like ved vingen) og jeg synes den var veldig stødig og fin. Vi hadde litt turbulens over Polen, men det merktes ikke så godt. Jeg liker dette flyet svært godt!

*****www.premiair.no*****

Her er noen bilder av flyet!

Her er info om flyet!

Håper dette er til nytte! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image]

[ 16-01-2002: Endret av: Jo-Arne Kristoffersen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg fløy med Premiair A-333 OY-VKG til Thailand i juleferien.

Som de fleste sier er det ganske trangt, men i ditt tilfelle på en 6 timers flygning er det ikke noe prob.

Rolls Royce motorene er svært stillegående noe som er veldig deilig når man flyr langdistanse. Kabinpersonalet er også service minded og hyggelige. På hjemmreisen virket ikke videosystemet, litt skjipt å ikke kunne se kartet på hvor man flyr! Det er forhåpentlig vis fiksa til nå.

God Tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper du får en fin tur!

jeg fløy med Premiair's 330-300 eller så var det A300, jeg husker ikke... Premiair har et Airbus a300 også, men jeg tror jeg fly med 330... veldig pent fly, men som de fleste her har sagt, så var det trangt inni...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...