Gunnar van der Meeren Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Etterhvert, så har freeware FTX flyplasser blitt ufattelig bra. Da jeg var på Redcliffe med Gresshoppen, falt jeg for fristelsen til å plassere en Fortress i dette nydelige landskapet. Den bare hørte så veldig hjemme der...... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Herlig Gunnar! Dette var nostalgi av ypperste kvalitet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Flotte bilder! Spessielt det siste bildet fikk jeg smaken for Gunnar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg mister munn og mæle :grin: Flott....ikke mere og si Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Er dette real eller? :blush: Om ikke så er det helt fantastisk. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Av ypperste kvalitet både omgivelser/landskap, flymaskin og fotograf her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Det siste må være real! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.