Andreas Grindvoll Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Jeg er medlem av Virtual Luftforsvaret www.vnoaf.org Var tidligere medlem av "Westwind AirLines" www.flywestvind.com ... men oppnådde til slutt Senior-captain-graden og gikk lei. Kom til toppen og gadd ikke mer. Så en lang pause; innom Virtual Widerøes, og så ble det stille inntil for ett trekvart år siden, da jeg meldte meg inn i Virtual Luftforsvaret. Dette er meget seriøst, men ikke så seriøst at man ikke har det gøy, og DET er noe av meningen! MVh Le Moi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Vidtun Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 United Virtual Airline http://www.unitedvirtualair.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baard C Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Er det noen som har linken til Virtual SAS?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Vegard Kandal Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Her er den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Fjellro Løitegård Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Hello ! Har VÆRT medlem av SAS VA, som nå har har den beste virtuelle 737-600/700/800 (NG) flåten. Er selv medlem av British Airways Virtual (http://www.bavirtual.co.uk) Dette er også et proft VA som anbefales, har flighter over hele verden og mange flyin's. Og mange kvalitets fly... -------------- Vennlig Hilsen Geir Fjellro Løitegård Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Utne Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Heisann Folkens! Det er en del selskap her ja, men hvilket går mest igjen?? Jeg flyr nå for VNoAF. Ørjan Utne Oberst Stasjonsjef JHQ-North VNoAF Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.