Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker programet " Cargo Pilot" fra Just flight.

Jeg skal fly med Cessna 208 Sjøfly, men skal ikke ha noe større en B1900.

Jeg kunne tenke meg en liten base som ligger ved en utfordrene flyplass. Frakt blir Alt fra Post til det som jeg kan få puttet inn i cessnaen.

Skrevet

Har hørt at trengs forsyninger oppe på Hanks (Hanks Trading Post) :grin: . Da er det greit å etablere en base ved Juneau (på land eller til vanns). Både Hanks og området rundt Juneau er freeware scenery. Juneau finnes i en formidabel freeware pakke som heter Glacier Bay v2 (på AVSIM og SIMVIATION). Hanks (FS 2002) finnes som egen nedlasting med oppgradering for FS 2004 - finnes bl.a HER!

Skrevet

Her en noen kjappe forslag til hvor du kan etablere baser:

- Sitka (med oppdrag fra blant annet kystforsvaret/redningstjenesten og sjøfolk

- Nome (Helt avhengig å få flydd inn varer og gods da det ikke er andre alternativ til transport

- Kenai

- Prince Rupert

Skrevet

Heisann gutta.

Dette så virkelig moro ut så jeg kjøpte programmet' date=' lastet det ned og skulle instalere. Da spretter denne opp i trynet mitt:

[b'] Trojan horse SHeur.CKTK [/b]

Dette var ikke bra synes jeg, og tør selvfølgelig ikke instalere programmet.

Har skrevet en mail til Just Flight og spurt om saken, men det tok selvfølgelig ett par dager før man kunne forvente noen svar.

Så se på dette som en liten advarsel. Skriver dette mens AVG scanner maskina for mere møkk.

Øyvind..

Skrevet

Da ordner det seg gitt.

Etter ett par mail til og fra support, så viser det seg at det er anti virusen som kødder til. Den slipper ikke igjennom programmet. Prøvde mange forskjellige løsninger her men ingenting funka.

Det som skjer nå er at jeg får tillsendt boxed versjon.

Meget bra service. :grin:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...