Gå til innhold

Va


Kjartan berg

Anbefalte innlegg

Kunne ikke blitt mer enig! Det er altfor mange allerede synes jeg! Er bare noen få som klarer å skape et bra VA. www.thomsonvirtual.com er et av dem som faktisk klarer å opprettholde mange piloter og besøkende :D

 

Det du gjør er å joine Thomson virtual hvis du vil ha det realistisk men samtidig gøy, eller så kan du joine FreshAir som jeg tror kan bli bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var litt negative svar... Det jeg tenkte på var nemlig et norsk va :)

 

Takk Paulo! Joda, FreshAir Norge skal jo være norsk, og erske norsk, vi prøver å få laget en ny "flag-carrier", vi skal prøve å konkurrere mot SAS, Norwegian og Widerøe, kopiere deres ruter, ha god service, men alikevel holde prisene så lave så mulig :grin: Selvfølgelig ikke Ryanair priser, men rundt de billige Norwegian prisene (hvis de forsatt eksisterer).

 

Vi skal ha flere fillialer slik som FreshAir Deutschland, FreshAir UK og FreshAir Nederland. Ang. FAN så skal vi ikke ha ruter AMS-SVG, AMS-OSL da Air Mokum (code-share/partner) skal operere disse rutene.

 

Planer for FreshAir USA og noe i asia er ikke lagt ennå, men er 50% at det kommer.

 

Vi har også partnere som Rogaland FlyReiser (Hei Aleksander) som tilbyr flyturere som ENBR-ENHD-ENZV, ENZV-Sauda, ENZV-Røldal og Sirdal.

 

vil du ha mer info? Skrik ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...