Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Premium Medlem
Skrevet

For de som lurte på hvor det ble av oppgraderingen av FS9-perlen fra Sibwing, HER er den. For mange var dette det beste småflyet i FS9, og da kan jeg med en gang konstatere at kvaliteten er enda bedre i FSX !! Denne godbiten er på høyde med RealAir Spitfire og Aerosoft Hughes H1-B. Sibwing har brukt lang tid på denne modellen, og såvidt jeg forstår er den bygget opp fra grunnen av med alle mulighetene som er i FSX. Den flyr alldeles nydelig, er fjærlett på CPU og frames og har lyd og feeling som klistrer deg til PCen i timesvis. Fantastiske tider for FSX, enten du flyr big irons, vulgære blåselamper eller svenske sexbomber.

saf1.jpg

saf2.jpg

saf3.jpg

saf4.jpg

saf5.jpg

saf6.jpg

saf7.jpg

saf8.jpg

saf9.jpg

saf10.jpg

Anbefales.

Gjest Emil-André Gundersen
Skrevet

Herlig, rett og slett fantastisk. :)

Gjest Jon Ola Gisnås
Skrevet

Nydelig!

Blir nesten overveldet av alt man må følge med på i disse tider :) Jeg må vell ta en titt på denne også :)

• Premium Medlem
Skrevet

Takker for hyggelig respons :) .

Blir nesten overveldet av alt man må følge med på i disse tider

Hehe, ja det har ikke vært fred å få på lenge nå, det strømmer på med fantastiske modeller som utnytter mulighetene i FSX som en drøm. Og enda flere godbiter står i kø framover :D .

Likte bakketexturene

Det er FTX fra Australia. Det beste som har hendt FSX!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...