Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 5. november 2008 Premium Medlem Del Skrevet 5. november 2008 For de som lurte på hvor det ble av oppgraderingen av FS9-perlen fra Sibwing, HER er den. For mange var dette det beste småflyet i FS9, og da kan jeg med en gang konstatere at kvaliteten er enda bedre i FSX !! Denne godbiten er på høyde med RealAir Spitfire og Aerosoft Hughes H1-B. Sibwing har brukt lang tid på denne modellen, og såvidt jeg forstår er den bygget opp fra grunnen av med alle mulighetene som er i FSX. Den flyr alldeles nydelig, er fjærlett på CPU og frames og har lyd og feeling som klistrer deg til PCen i timesvis. Fantastiske tider for FSX, enten du flyr big irons, vulgære blåselamper eller svenske sexbomber. Anbefales. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Rent og pent som alltid! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Utrolig flott! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Herlig, rett og slett fantastisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Meget bra, virkelig, meget bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Heeeerlig Ernst! Takk for opplysningen - denne er nå på vei til FSX hos meg :grin: Skal la være å si at presentasjonen var nydelig (det er de jo alltid fra deg) BTW! Er det i Australia at du tester denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 6. november 2008 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 6. november 2008 Takker folkens. Ja Gunnar, jeg befinner meg på vakre Tasmania, på Launceston. Flyplassen er en av freeware-flyplassene tilpasset AUBlue, et herlig sted å utforske nye flytyper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 SibWings sin Safir er nydelig, får ca samme grafikken i fs9! HAr hatt den i ca 2 måneder og er kjempe fornøyd med den, beste prop'n jeg har! (Håper noen kan lage SFFK textures;)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jon Ola Gisnås Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Nydelig! Blir nesten overveldet av alt man må følge med på i disse tider Jeg må vell ta en titt på denne også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 jeg må virkelig si at Saab'n er et fly for seg selv. har den til fs9 og d er vell d mest brukte flyet(utenom 737) og gud for en drøm der er og fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Larssen Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Kjempebilder! Likte bakketexturene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Utrolig fin! Kjenner en pilot som har flydd denne mangen timer, han skal nok få testet tolmodigheten med meg bak stikka nå framover Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 8. november 2008 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 8. november 2008 Takker for hyggelig respons . Blir nesten overveldet av alt man må følge med på i disse tider Hehe, ja det har ikke vært fred å få på lenge nå, det strømmer på med fantastiske modeller som utnytter mulighetene i FSX som en drøm. Og enda flere godbiter står i kø framover . Likte bakketexturene Det er FTX fra Australia. Det beste som har hendt FSX! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.