Gå til innhold

Fuel B 737


Tore Rasch-Olsen

Anbefalte innlegg

Får ikke denne plannern til å funke jeg... I total fuel to load, står det: #I/T

Det gjør det også i mange andre ruter.....

Er det meningen at man skal regne ut hvor mye fuel flyet bruker og så putte det inn i trip fuel og reserve fuel og sånn? Det er jo det jeg ikke har peiling på. Å plusse noen tall sammen klarer jeg.

Mente ikke å være frekk eller noe, bare forklare problemet mitt....

[ 02-01-2002: Endret av: Tore Rasch-Olsen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Mathias Tangvall:

Sinnsykt fet signatur, Espen. Men får jeg spørre, Hva er det som ikke går??? [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Mvh

Mathias

Hva er det som ikke går, var ironisk ment, i forhold til en annen krangel som pågår i Snackbaren nå...

JM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg har forstått betydningen av ordet fjortis (rett meg gjerne om dere mener noe annet) så refererer ikke det nødvendigvis til alderen 14, men heller til den måten som mange blir på når de kommer i den alderen. Det gjelder ikke 14-åringer generelt, men er heller ment til en gruppe unge, fjollete mennesker med heller litt lite i hodet.

Slik tolker jeg ordet "fjortis"

Mathias

[ 02-01-2002: Endret av: Mathias Tangvall ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Mathias Tangvall:

Slik jeg har forstått betydningen av ordet fjortis (rett meg gjerne om dere mener noe annet) så refererer ikke det nødvendigvis til alderen 14, men heller til den måten som mange blir på når de kommer i den alderen. Det gjelder ikke 14-åringer generelt, men er heller ment til en gruppe unge, fjollete mennesker med heller litt lite i hodet.

Slik tolker jeg ordet "fjortis"

Mathias

Korrekt, fjortis er ikke en alder men en tilstand

[ 02-01-2002: Endret av: Mathias Tangvall ]

Korrekt, fjortis er ikke en alder men en tilstand [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...