Tore Rasch-Olsen Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Noen som vet hvordan man beregner fuel til B 737? Flightplannern i FS2002 klarer det i vert fall ikke.... Den gir meg jo alt for lite. (beregner sikkert ikke taxi og climb og sånn). Synes det er litt interessant å beregne fuel riktig... Noen som også vet om det finnes DC-9 til FS2002? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Stabell Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Heisann, For å beregne fuel til 737 kan du jo laste ned denne fuel-planneren, som jeg fant på Dreamfleet sine sider: Fuel Planner Med vennelig hilsen Espen Stabell [ 02-01-2002: Endret av: Espen Stabell ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Utrolig flott signatur, min venn ! Keep it up [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Rasch-Olsen Skrevet 2. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2002 Får ikke denne plannern til å funke jeg... I total fuel to load, står det: #I/T Det gjør det også i mange andre ruter..... Er det meningen at man skal regne ut hvor mye fuel flyet bruker og så putte det inn i trip fuel og reserve fuel og sånn? Det er jo det jeg ikke har peiling på. Å plusse noen tall sammen klarer jeg. Mente ikke å være frekk eller noe, bare forklare problemet mitt.... [ 02-01-2002: Endret av: Tore Rasch-Olsen ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Ganss Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Sinnsykt fet signatur, Espen. Men får jeg spørre, Hva er det som ikke går??? [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Mvh Mathias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Rasch-Olsen Skrevet 2. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2002 Hva som ikke går? Det står #I/T i mange av rutene der det egentlig (forhåpentligvis) skal stå tall...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JM Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 quote: Opprinnelig postet av Mathias Tangvall: Sinnsykt fet signatur, Espen. Men får jeg spørre, Hva er det som ikke går??? [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Mvh Mathias Hva er det som ikke går, var ironisk ment, i forhold til en annen krangel som pågår i Snackbaren nå... JM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Ganss Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Korrekt oppfattet, herr Myklebust [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Nikolai Førde Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Hehe, jeg humrer også godt over Espens signatur...Virkelig oppløftende i en sorgtung tid før skolen begynner i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Skaatun Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 quote: Alle må da ha tilgang til et forum uten fjortiser eller så går det ikke Hehhehe Den der var helt unødvendig! Regner med at den blir fjernet fortere enn svint! [ 02-01-2002: Endret av: Martin Skaatun ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Martin, Det er forskjell på en fjortiss med innhold i skallen, enn en med total vacumslipp... Tro meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Skaatun Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Men da går det vel ann og vise at det ikke er altomfattende, i stedet for å skrive det rett ut som om det gjaldt alle...? [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Ganss Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Slik jeg har forstått betydningen av ordet fjortis (rett meg gjerne om dere mener noe annet) så refererer ikke det nødvendigvis til alderen 14, men heller til den måten som mange blir på når de kommer i den alderen. Det gjelder ikke 14-åringer generelt, men er heller ment til en gruppe unge, fjollete mennesker med heller litt lite i hodet. Slik tolker jeg ordet "fjortis" Mathias [ 02-01-2002: Endret av: Mathias Tangvall ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Skaatun Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 La oss håpe at flere tenker slik som deg da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 quote: Opprinnelig postet av Mathias Tangvall: Slik jeg har forstått betydningen av ordet fjortis (rett meg gjerne om dere mener noe annet) så refererer ikke det nødvendigvis til alderen 14, men heller til den måten som mange blir på når de kommer i den alderen. Det gjelder ikke 14-åringer generelt, men er heller ment til en gruppe unge, fjollete mennesker med heller litt lite i hodet. Slik tolker jeg ordet "fjortis" Mathias Korrekt, fjortis er ikke en alder men en tilstand [ 02-01-2002: Endret av: Mathias Tangvall ] Korrekt, fjortis er ikke en alder men en tilstand [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Rasch-Olsen Skrevet 3. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2002 Noen her som kunne hjelpe meg med den fuelplannern eller?? Hehe.. Det sporet visst litt av.. Men det er lett.. Hehe.. [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.