Gå til innhold

Braathens paint.


Aleksander Maaland

Anbefalte innlegg

aviation_header_left.jpg

 

Braathens lever uansett videre innenfor luftfarten

generellt, ikke som navn på flyselskap (ennå) - men

"Braathens Aviation" er jo moderselskapet til: Transwede Airways og

Malmø Aviation i Sverige.

 

I tillegg til dette fire stk. firmaer, som leverer

alt fra IT-tjenester/leasing av fly/trening av

piloter osv. Les mer her:

http://www.braathens.eu/

http://www.braathens.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En historisk era innen norsk pionering og luftfart er vekke. Kjøpt opp av rivalen, drept av rivalen, SAS kan aldri leve opp til det Braathens gjorde, tross alt, de var jo VÅRT eget flyselskap. La oss inderlig håpe at Norwegian kan prøve å matche Braathens, selv om det ikke går an å sammenlignes, så er tross alt håp lovelig!

 

Det er ikke altfor mye jeg husker av Braathens tiden, men det var en flott tid. Vi fikk mat da, og div. andre ting, Til og med gratis drikke. Men nå da tyrannen SAS leder, får vi ikke noe :(

 

 

R.I.P Braathens og norsk luftfarts service.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg husker rett, så var det ikke før Norwegian kom på banen at gratis mat og drikke forsvant.

 

Men med tanke på at nettop det, mat og drikke, er alt vi har "mistet" fra SAS, så vil jeg påstå at vi i dag får betraktelig mer for pengene. Jeg minnes med gru da jeg måtte betale 4000,- for en "billig-bilett" tur-retur Alta - Oslo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...