Aleksander Maaland Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hvis jeg vet sannheten så er det bare LN-BRX 737-505 som er igjen i Braathens paint:D? Kan ikke SAS La være og holde denne siste for EN GANGS SKYLD i BRAATHENS paint:D SAS sa jo at de sku hete SAS BRAATHENS men neida. SAS NORGE They are:D Sjekk ut denne:D? Gamle minner: Braathens Minner:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Fredrik Sunde Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Enig med deg på visse punkter, men det heter da fortsatt SAS Braathens http://cdn-www.airliners.net/aviation-photos/middle/5/9/3/1413395.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 SAS Braathens er historie, er kun SAS Norge nå, men det finnes vel SAS Braathens maling enda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Navnet Braathens er desverre borte fra Norsk Luftfart. Det er kun en maskin som har hel braathens-maling igjen, den nevnt ovenfor, og et fåtall som har SAS-farger og navnet "SAS Braathens" malt på, ellers er det SAS Norge over hele linja -.- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Braathens lever uansett videre innenfor luftfarten generellt, ikke som navn på flyselskap (ennå) - men "Braathens Aviation" er jo moderselskapet til: Transwede Airways og Malmø Aviation i Sverige. I tillegg til dette fire stk. firmaer, som leverer alt fra IT-tjenester/leasing av fly/trening av piloter osv. Les mer her: http://www.braathens.eu/ http://www.braathens.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 En historisk era innen norsk pionering og luftfart er vekke. Kjøpt opp av rivalen, drept av rivalen, SAS kan aldri leve opp til det Braathens gjorde, tross alt, de var jo VÅRT eget flyselskap. La oss inderlig håpe at Norwegian kan prøve å matche Braathens, selv om det ikke går an å sammenlignes, så er tross alt håp lovelig! Det er ikke altfor mye jeg husker av Braathens tiden, men det var en flott tid. Vi fikk mat da, og div. andre ting, Til og med gratis drikke. Men nå da tyrannen SAS leder, får vi ikke noe R.I.P Braathens og norsk luftfarts service. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Om jeg husker rett, så var det ikke før Norwegian kom på banen at gratis mat og drikke forsvant. Men med tanke på at nettop det, mat og drikke, er alt vi har "mistet" fra SAS, så vil jeg påstå at vi i dag får betraktelig mer for pengene. Jeg minnes med gru da jeg måtte betale 4000,- for en "billig-bilett" tur-retur Alta - Oslo... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kyrre Martila Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 SAS var det aller første selskap i verden som serverte snørbrød på fly, lenge før det fantes noe braathens.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hadde vært artig med en braathens maskin igjen da Den siste BU maskina jeg reiste med var -TUE Men Kyrre: Snørbrød?!? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.