Aleksander Maaland Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 STO 1 time og 53 minutter bare for Clearence:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Sykt bra bilde lissm!!!! :D:D:D :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Haha.. bra Ivar.. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Maaland Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Det er jo ikke akkurat du ser så mange på TCAS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Det der er vel ikke akkurat mye fly. Vær så snill, ikke bruk "" hele tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Nei.. litt mindre fjortisspråk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Det der er vel ikke akkurat mye fly. Vær så snill' date=' ikke bruk "" hele tiden. [/quote'] Eller fancy forkortelser :crazy: Passer ikke helt til dette forumet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Røsberg Mauren Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Fin cockpit dette, men jeg ser ikke helt budskapet du vil fram med her. Bildet sender ikke akkurat et budskap om at du har stått i kø i over 1 time om du skjønner meg. Du kunne tatt et bilde av køen, det hadde vært stilig! Bare husk på budskapet du vil sende ut og ta dette som konstruktiv kritikk. Sender (deg i dette tilfellet) -> Budskap (At du har stått i kø i over 1 time i dette tilfellet) -> mottaker (Vi som leser dette og som ser bildet) Ha en fin helg Aleksander. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Isaksen Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Sender (deg i dette tilfellet) -> Budskap (At du har stått i kø i over 1 time i dette tilfellet) -> mottaker (Vi som leser dette og som ser bildet) Flere som går Medier og Kommunikasjon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Fint bilde, men anbefaler å skru på lyden for å øke realismefølelsen enda mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Vet ikke om han gjør som meg men jeg pleier å skru på "sound off" når jeg snakker med atc sånn at jeg får hørt han mye bedre. Synd jeg ikke har USB-headset;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Larssen Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Sender (deg i dette tilfellet) -> Budskap (At du har stått i kø i over 1 time i dette tilfellet) -> mottaker (Vi som leser dette og som ser bildet) Haha vi lærte dette på skolen for noen uker siden :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.