Gå til innhold

757 cockpit


Anbefalte innlegg

Ser ut til å være en nydelig cocpit, og noen må gjerne også legge ut noen bilder fra VC i dette flyet uten etterbehandlig.

 

Har vel skjønt at det er en viss blur-feber i bildeforumet, noe jeg personlig ikke helt forstår. Kanskje fordi jeg selv strekker meg langt, og jobber hardt for å få alt i FS så skarpt som bare mulig.

 

Spesifikt med dette bildet, så syns jeg at det ser litt rart ut at autobrake knappen er skarp, mens alt rundt er blur (med unntak av 2 av CRT skjermene) Jeg tar det da for gitt at du tåler å høre litt, hva jeg vil kalle konstruktiv kritikk, også Paulo.

 

Jeg er i hvertfall den første til å innrømme at du lager veldig mange fine bilder, og har også sagt det mange ganger. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare bra med litt kritikk ;)

 

Blur syns jeg er viktig i bilder, det gjør de interessante og ikke så vanlige og kjedelig som mange andre poster :D (håper jeg ikke var slem nå).

 

På bildet ville jeg fokusere på throttlequadranten, men er enig med deg at det ikke ble en like god suksess som forrige gang jeg blurret en cockpit:

Lufthansa13-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare bra med litt kritikk ;)

Blur syns jeg er viktig i bilder' date=' det gjør de interessante og ikke så vanlige og kjedelig som mange andre poster :D (håper jeg ikke var slem nå).

[/quote']

Det er godt å høre Paulo, for jeg lufter jo bare meninger. ;)

Jeg overdriver vel litt når jeg sier jeg ikke skjønner greia med blur, men jeg syns bare effekten av å se ting gjennom bestefars todelte lesebriller brukes litt vel flittig, og at man i såfall bør tilstrebe å gjøre det på en slik måte at det ikke ser "pålagt" ut.

Som feks det siste bildet, ser for meg mye bedre ut i så måte.

 

Jeg kan ellers tildels være ening med deg i at det kan være ok å lage noe som skiller seg litt ut i en eller annen retning.

Men ærlig talt så ser jeg ikke at det vrimler av bilder av sylskarpe 3D cocpiter helt uten tagger eller uskarpheter. Så når det dukker opp så legger i alle fall jeg merke til dem, og syns de skiller seg ut. :D

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...