Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 http://www.abcnyheter.no/node/75781 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Aaah...vekker minner fra arbeidsuken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Man må vel nødvendigvis demontere for å i det hele komme til for å ta tungt velikehold Heltopp film! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Paulsen Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Det var kult, jeg ser gjerne mer av denslags. Aporopå at man må demontere; jeg så nettopp video om en B767 som har fått et rift/hull i skroget bak, og siden det har skadet den "bulben" (pressure dome) bak der, må hele flyet deles. Og får å få delene må det leies Antonov 124. Og jeg som trodde parkeringskader på nye biler var dyrt... Litt interessant video om denne reparasjonen her: nationalgeographic, Boeing 767 (PS video er i tre deler, så man må trykke neste video i bunnen når den stopper) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Bare for å pirke heter det SAS Technical Services. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Bare for å pirke heter det SAS Technical Services. Til mitt forsvar,så må jeg få med at jeg bare kopierte overskriften,fra starten i artikkelen under videoen :grin: ABC nyheter som hadde glemt en spell check eller noe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.