Gå til innhold

Tiger II Movie.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Tok med meg "Tigern" og dro på søndagstur i fjellheimen. En kloning av meg selv flyr wingman. Turen foregikk som seg hør og bør i Sveits. Beklager hvis det blir kjedelig uten musikk, men jeg prøvde å få fram noe av lydkvaliteten i denne meget gode flymodellen fra "Flylogic". God tur.

 

[video:myspace]th_F5ETigerII.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takker for hyggelig respons. - Og dessverre, F-5E Tiger har aldri tjenestegjort i norske farger. Den er en helt ny generasjon "Freedomfighter", med "slankere" skrog, nye vinger og sterkere motorer. Mailsoft/Flylogic, som gir ut denne pakken, har feilaktig laget 2 norske varianter. Men bevares, det er andre flyvåpen å velge blant, og jo mer jeg flyr denne maskinen, jo mer imponert blir jeg. Sammen med Hawk T1 er dette det mest realistiske jeg har flydd av jetfighters, og til å ha en så utrolig flott VC, er den silkemyk og meget snill med "frames".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takker Geir.

Neida, jeg må nok klare meg på egenhånd :grin: . Jeg bruker FS Recorder , et hendig lite program, som gir oss anledning til å fly formasjon med oss selv. Det tar noe ressurser fra CPU, men jeg har vært på tokt med 4 andre Spitfire bl.a. Men skal du filme/Fraps i tillegg begynner det å røyne på, men det går fint med 2 fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En helt nydelig film her Ernst!! smile.gif

 

Sekvensene fra cockpit fikk nesten fram frysninger på ryggen pga. følelsen av realisme du fikk fram sånn jeg mener dette også hadde sett ut i virkeligheten. Kudos og superlativer også fordi du lager en flyfilm akkurat som den skal; nemlig bare med fly-/motorlyder og helt uten den dumme musikken! cool.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takker, både Einar og Halvdan. Blir jo skikkelig inspirert av slike tilbakemeldinger. Gøy med film, men det er en utfordring å få til god flyt uten at Fraps tar knekken på resultatet.

 

Ellers må jeg få gjenta at denne F-5E imponerer mer og mer, og gir en veldig realistisk følelse i "lufta". Har sett manøvrer i virkeligheten, som jeg aldri har klart å kopiere i FS,....men nå er det på plass. Hvis Aerosoft sin F-16 oppfører seg like realistisk, er det gode tider for oss warbird-frelste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...