Gå til innhold

Juneau Airservice tar form


Anbefalte innlegg

Slående vakkert Gunnar! Er det virkelig du som står for dette arbeidet? Må være noe av det flotteste jeg har sett på lenge! :o

 

Kanskje dette ville vært noe for deg? http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=438090#Post438090 Du er iallefall ønsket på oppdraget! Kan være en lurt ting å være god venn med kystvakten der oppe i traktene! :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen, og takker! :grin:

 

Jeg vil i alt komme til å lage 4 206 liveries til Juneau Air Service. alle vil få individuell ID/interiørfarge/haledesign og fargeskjema. De 2 som er vist her, skal korrigeres litt.

 

I og med at jeg endrer så mange templates (utover det som er tillatt å laste opp), så kan jeg ikke laste disse opp til flightsim serveren. Jeg foreslår at dere som er aktive i Juneau Air Service - og som ønsker 206 liveryene -gir meg et ord på PM

(så får vi se hvordan de best kan distribueres) :grin:

 

Og Ernst - det er ingen problem med å bringe disse paintene over i FSX (det er faktisk kjapt gjort). Vi får finne brukendes Alaska scenery for FSX, så kan det vel bli en bushgruppe der også.... :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg litt update til 206 flåten i JAS :grin:

Jeg har endret litt på logo, og ID er satt med andre typer.

Nytt halemotiv på noen av flyene. Samtlige ID'er tilhører virkelige 206'ere. (alle liveries skal selvsagt få hver sin ID.

Skal fortsatt justere noe på dem før jeg gir dem fra meg...

 

1.jpg

 

2.jpg

 

3.jpg

 

4.jpg

 

5.jpg

 

6.jpg

 

7.jpg

 

8.jpg

 

9.jpg

 

10.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker!

 

Jeg har jobbet litt videre siden disse bildene ble tatt.

Har gjort endel justeringer og feilkorrigeringer, samt laget den blå painten på en litt annen måte (Ivar: du kommer til å digge den.... :grin: )

 

Jeg satser på å legge ut liveries på serveren som jeg benytter til billedopplasting. Disse vil bare bli liggende en kort tid der (bl.a pga plassproblemer). Jeg varsler dere i en post her i billedforumet så snart jeg har lagt ut noe. ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende serie med bilder! Og jeg liker fargene, kontrast og skyggekvaliteten du oppnår. Vurderer å kjøpe et bedre skjermkort enn hva jeg har nå og siden du kjører omtrent samme hardware som meg (untatt skjermkort) lurer jeg på om kvaliteten på bildene først og fremst skyldes skjermkortet ditt eller er de noget redigert? Dernest om det flyter bra hos deg i FSX?

hilsen Bernt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker Bernt! :grin:

 

Bildene som du ser her er ikke redigert (kun nedskaltert).

Skjermkortet gjør nok mye i FS9, men simulatoren er jo også en god del tweaket. Gjennomsnittelig fps i FS9 ligger rundt 50 med alt på max, og fps opprettholdes ganske bra i svært krevende sceneries.

 

Når det gjelder FSX, så er denne mer prosessoravhengig enn skjermkortavhengig. Jeg har et snitt på 30 fps her, men kan også oppleve både 60 og 70 fps. I FSX står derimot ikke alt på fullt (da sliter jeg....) :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...