Paulo Fernandes Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 I går fløy jeg en tur til London for å komme meg videre ned til Lisboa pga av kontroller-eksamen på vatsim som skal foregå på tirsdag, tenkte å stille opp der. Her er litt bilder fra turen til London: Legg gjerne igjen en kommentar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Nydelige bilder som alltid Paulo! Det var skikkelig stemning over disse bildene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Vakkert! (som alltid....) Er ikke det der cokpiten til PMDG 737-800/900? Da du flyr 737-700 .. :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Flotte bilder.Bilde nr 3 var jo utrolig.Er mere blurry til meg der ja:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Herlige bilder, med en gang jeg ser at du har lagt inn noe på screenshot forumet, vet jeg det er noe bra i vente Helge, hvor står det at han fløy 737-700!? :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander W. Lind Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Flotte stemningsbilder av et flott fly! Liker best det Wingview bilde =D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Wold Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Åh, deilig... jeg gleder meg til PMDG slepper denna til FSX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Vakkert! (som alltid....) Er ikke det der cokpiten til PMDG 737-800/900? Da du flyr 737-700 .. :confused: Sist jeg sjekka var LN-RRZ en førsteklasses stjernegris (-600), og hva mener du er den store forskjellen mellom de diverse versjonene av NG-flyene? Flotte bilder Paulo, alltid topp kvalitet, men nå legger jeg inn et bilderequest: Jeg vil se noen bilder med god gammeldags 737 CL, som er min favoritt blandt sjutresjuene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt Jensen Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hvordan får man wingwiev på PMDG 737. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Hvis du flyr i VC anbefaler jeg Activecamera. Skal lage et klipp på youtube om hvordan oppsettet mitt er. Hvis du bare flyr i 2D kan du laste ned wingviews fra avsim. Vakkert! (som alltid....) Er ikke det der cokpiten til PMDG 737-800/900? Da du flyr 737-700 .. :confused: Flotte bilder Paulo' date=' alltid topp kvalitet, men nå legger jeg inn et bilderequest: Jeg vil se noen bilder med god gammeldags 737 CL, som er min favoritt blandt sjutresjuene [/quote'] Flyr ikke 737 CL desverre, så det går ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Helge Nilsen Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hei! Fine bilder! hvilket fly er det der(Pmdg eller noe annet)? hvor får man kjøpt det og til hvilket spill? FS9 eller FSX? Var jo nydelig gitt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Det er PMDG 737-600 og den kan du få kjøpt sammen med 737-700 på PMDG sine hjemmesider Dette er FS9. www.precisionmanuals.com Dette er FS9. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.