Gå til innhold

Har fått «vann på møllen»


Anbefalte innlegg

Dette ble jo bra det! Nydelig malingsarbeid. Det er vel ikke så enkelt å omarbeide til FSX tenker jeg, ihvertfall ikke iflg det jeg leser på design forums.

Fantastisk bra vann/sjø du har, er refleksen i vannet på siste bildet ubehandlet screen shot?

 

__________________________________________________

 

http://home.chello.no/~sundarne/index.html

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Og jeg får vann i munnen når jeg ser slike bilder :D . Heldigvis er jeg blant de priviligerte som kan nyte godt av dine malingsferdigheter, og da kan jeg trygt anbefale andre "bushpiloter" å satste på Carenados glimrende og høyst realistiske Cessna 206, så kan de få ta del i de samme erfaringene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker alle sammen. Samtlige fly er paintet både inn og utvendig. I utgangspunktet så trodde jeg at jeg ikke hadde lov til å laste opp andre templates enn dem som gir de utvendige teksturene. MEN, nå ser jeg at en seriøs og dreven painter som Bob Rivera, har lastet opp (til AVSIM) tilsvarende templates som jeg har behandlet med penselen.

 

Da spørs det jo om ikke Carenado har tatt fornuften fatt. Det betyr at kanskje jeg også kommer til å laste opp noen flere templates enn de utvendige teksturene. :grin:

 

EDIT: Jeg lastet ned Bobs paint. Han har nok paintet VC, men kun lastet opp de «lovlige» filene. Så thumbnail bildet på AVSIM lyver nok litt :crazy:

(Jeg håpet at det var kommet en endring her). Da blir det å holde seg strikt til Carenados opplastings policy...... :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...