Gunnar van der Meeren Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 ....for ikke å snakke om vann under flottørene. Overføringen av de norske 206 liveryene fra FS9 til FSX, går så det koster. Jeg har nå bragt LN-FFF/LN-IKA/LN-HOZ over i FSX. Flere er planlagt, også et par helt nye liveries..... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Sundsbø Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Dette ble jo bra det! Nydelig malingsarbeid. Det er vel ikke så enkelt å omarbeide til FSX tenker jeg, ihvertfall ikke iflg det jeg leser på design forums. Fantastisk bra vann/sjø du har, er refleksen i vannet på siste bildet ubehandlet screen shot? __________________________________________________ http://home.chello.no/~sundarne/index.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Tusen takk Arne. Mange FSX teksturer er skikkelig vanskelig å lage, men DXT5 teksturene til Carenados 206 går som en drøm. Ellers så er vannet på siste bildet FSX default og absolutt ubehandlet. Vannet på øvrige bilder kommer nok fra Flight Environment X :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 30. august 2008 Premium Medlem Del Skrevet 30. august 2008 Og jeg får vann i munnen når jeg ser slike bilder . Heldigvis er jeg blant de priviligerte som kan nyte godt av dine malingsferdigheter, og da kan jeg trygt anbefale andre "bushpiloter" å satste på Carenados glimrende og høyst realistiske Cessna 206, så kan de få ta del i de samme erfaringene!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ådne Lie Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Detter er virkelig pene bilder. Meget flott paint, jeg har selv brukt de for Fonna fly og de var en drøm å se på. Gunnar, du har overgått deg selv igjen. Ådne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Helge Nilsen Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Utrolig flotte bilder hvor har du fått tak i det flyet der?? så fint ut inne i cockpit også!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Takker alle sammen. Samtlige fly er paintet både inn og utvendig. I utgangspunktet så trodde jeg at jeg ikke hadde lov til å laste opp andre templates enn dem som gir de utvendige teksturene. MEN, nå ser jeg at en seriøs og dreven painter som Bob Rivera, har lastet opp (til AVSIM) tilsvarende templates som jeg har behandlet med penselen. Da spørs det jo om ikke Carenado har tatt fornuften fatt. Det betyr at kanskje jeg også kommer til å laste opp noen flere templates enn de utvendige teksturene. :grin: EDIT: Jeg lastet ned Bobs paint. Han har nok paintet VC, men kun lastet opp de «lovlige» filene. Så thumbnail bildet på AVSIM lyver nok litt :crazy: (Jeg håpet at det var kommet en endring her). Da blir det å holde seg strikt til Carenados opplastings policy...... :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Nydelig. :cool: Ett vakkert skue på sene kveldstimer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 I øyeblikket, så jobber jeg med denne. Tror at den havarerte for noen år siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.