Gjest Eivind Oterhals Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hei! Jeg foreslår at vi her på fs.no kårer den beste FS filmen noen gang, det kan være av alt innenfor fly, (combat til sivil). Her er mine bidrag: 1. xAOv7C0IrrM 2. Denne her er knallbra og med skikkelig stemning i! 9IdJ-wHARnE 3. 4rmcZ6-diLs Alle disse er verdt en førsteplass synes jeg! Kom gjerne med egne bidrag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Tja var fine de men denne er morsom!: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Ser ikke helt poenget med å kåre filmer dere ikke har laget selv. Men det er min mening Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Begrenser vi oss til FS, eller er alle simulatorer tillatt? Hvis så, vil jeg si at Glowing Amraam sin "Edge" er noe av det beste jeg har sett av simulatorfilmer (han har forøvrig gjort mange andre gode filmer også). Det eneste negative med filmen er at den minner meg på hvor mye jeg gleder meg til DCS: Black Shark qZbeBpY85c8 Ser ikke helt poenget med å kåre filmer dere ikke har laget selv. Men det er min meningIkke bry deg om det, se heller på det som en tråd hvor man kan legge inn gode simulatorfilmer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Begrenser vi oss til FS' date=' eller er alle simulatorer tillatt? [/quote'] Alle FLY simmer er tillat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Holmen Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Syntes vectors er den beste hittil! har vært min favoritt lenge, filmet på en bra og morsom måte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Det... Er noe av det sykeste jeg har sett EVER! Det er ikke en simulator som er ute på markedet nå nei? Så bare helt SINNSYKT tøft ut! Mathias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn J. Jensen Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Er vel en av Lock On versjonene? Dem er ute Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Nei, det er DCS: Black Shark, som kommer i løpet av året. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon Olsvold Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Enda en av Ramasurinen: Lament - an FSX Film En til :whistle: : End of an Era Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn J. Jensen Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Oioi! Gjett hva Jensen skal kjøpe seg da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Dahle Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Her er mitt bidrag F 16 vs Sukhoi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Ramasurinen lager noen av de beste filmene uten tvil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 En som heter biipboy lager også noen veldig bra!!!! Han er norsk Et eksempel! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon Olsvold Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Denne her er også ganske bra. VATSIM - VATeir Recruitment Video En rekrutterings video for ATC, av VATeir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.