Ole Sannes Riiser Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Tok en tur til Edingburgh, med Project Tupolevs nydelige Tu-154M! Den er vakker! :grin: Ble bumpy ride ned til Edinburgh som følge av været. Takk for titten! Legg gjerne igjen kommentar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Grøss og gru! Fantastiske bilete. Men eg veit ikkje om eg ville flydd når eg ser kor trugande dei skyene ser ut :grin: Utruleg tøffe bilete og bra lyssetting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Flotte bilder! Russerene fly i all slags vær :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Du har noen fryktelige flotte skyer som gjør at blidene klatrer opp på øverste hylle når det gjelder realisme. Meget..Meget pent!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rasmus Spanne Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Proft og vakkert! Dette må være den beste bilde serien av en russisk fugl jeg noen gang har sett!!! Congratz! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 26. august 2008 Premium Medlem Del Skrevet 26. august 2008 Veldig bra! Samspillet mellom skyenes dramatiske form og bildenes lyssetting skaper flotte stemninger. Flyet er også av den spennende sorten, så dette ble en sterk serie bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Flotte bilder! Jeg liker det flyet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Vanvittig fine bilder ! Flott maskin, spottet en slik på Barcelona når jeg var der nede, og ved en tilfeldighet parkerte den 50 meter fra meg. Herregud som de maskinene bråker, herlig! :grin: Det bråket noe vanvittig fra mitt ståsted selv når den tok av fra rullebanen som ligger nesten 2 km sør for der jeg stod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.